تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنعت پتروشیمی از بنزین تاثیر منفی نمی گیرد

احمد مهدوی ابهری در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: افزایش نرخ بنزین به تولید ما ارتباطی ندارد و این تصمیم، بر پروسه تولید پتروشیمی ها اثر منفی نخواهد گذاشت.

وی افزود: از آنجا که در حوزه حمل و نقل هم بیشتر متکی به کامیون و ماشین های سنگین هستیم ، اصلاح قیمت های بنزین در این مرحله  ارتباط خاصی با این صنعت پیدا نمی کند .

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد: بنابراین سوخت غالبی که ما استفاده می کنیم، نه بنزین بلکه گاز است . خوراک پتروشیمی ها نیز فرمول خاص خود را دارد و  مشمول افزایش قیمت نیست .

 مهدوی ابهری در عین حال در پاسخ به این سوال که آیا بالا رفتن قیمت بنزین می تواند بر شرکت‌های  پتروشیمی اثر مثبت هم داشته باشد یا خیر، گفت: این تصمیم چرخه معیوب مصرف را تا حدودی کند می کند، اما تایید این گمانه زنی که افزایش قیمت بنزین برای صنعت ما خوب است و لزوما سهام پتروشیمی ها را تقویت خواهد کرد، نیازمند زمان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنعت پتروشیمی از بنزین تاثیر منفی نمی گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..