تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار استقلال برای فرار از محرومیت بین المللی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال به دلیل شکایت پروپئیچ محکوم به پرداخت حق و حقوق این بازیکن و جریمه عجیب و غریب شد. ۴۳۰ هزار دلار طلب این بازیکن از استقلال باید از طلب آبی‌ها از فیفا کسر شود. این راهکار استقلای‌ها برای فرار از محرومیت بود.

این روز‌ها رابسون جانواریو بازیکن برزیلی تیم فوتبال استقلال هم از این تیم شکایت کرده و گفته می‌شود ضرب الاجل پرداخت پول این بازیکن در حال اتمام است و مدیران استقلال درصددند طلب این بازیکن را هم به گردن فیفا بیاندازند.

استقلال به دلیل مشکلات بین بانکی کشورمان نمی‌تواند طلب خود را از فیفا بگیرد و به همین دلیل پرداخت بدهی‌های این تیم از سوی فیفا می‌تواند بهترین راهکار برای فرار از محرومیت بین المللی و احتمال تعلیق یا هر موضوعی دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها شارژ مالی خواهند شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار استقلال برای فرار از محرومیت بین المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..