تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی استقلال دست به جیب شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران این روز‌ها با مشکلات مالی عجیبی دست به گریبان است تا جایی که مربی این تیم برای وسایل تمرین این تیم از حساب شخصی خود هزینه می‌کند.

جواد زرینچه مربی استقلال و دستیار اول استراماچونی در روز‌های اخیر برای تهیه برخی وسایل لازم در تمرین آبی‌ها مجبور شد از حساب خودش هزینه کند و این در حالی است که این مربی هنوز دریافتی از استقلال نداشته است.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد و بازیکنان احتمالا از فردا تمرینات را آغاز می‌کنند تا برای بازی با نساجی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر آماده شوند.

بیشتر بخوانید: افشاگری وکیل پروپئیچ علیه استقلال پوچ از آب در آمد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی استقلال دست به جیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..