تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احمدی: باید تلاش کنیم ضداخلاق در ورزش به حداقل ممکن برسد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در اولین همایش کمیسسون اخلاق ورزش ایران اظهار داشت: آنچه جامعه ایران از ورزش انتظار دارد حفظ چهارچوب‌ها و ارزش‌های اخلاقی است و از طریق ورزش علاوه بر آنکه به مردم نوید سلامت، نشاط و موفقیت می‌دهیم بایستی بتوانیم به گونه‌ای عمل کنیم که جامعه همواره آن نگاه مثبت را به ورزش داشته باشد.

وی نقش مدیران و دست اندرکاران ورزش را برای حفظ اخلاقیات مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: باید تلاش کنیم هر آنچه ضد ارزش و مغایر با اخلاق است و به فضای ورزش خدشه وارد می‌کند، مراقبت و صیانت کنیم.

بیشتر بخوانید: سلطانی فر: باید جلوی بد اخلاقی و هتاکی برخی طرفداران ورزشی گرفته شود

احمدی عرصه ورزش را برای ترویج اخلاق در جامعه مهم دانست و گفت: یک حرکت مثبت و اخلاقی قهرمانان مَی تواند تا عمق جامعه نفوذ کند.

او ابراز امیدواری کرد که کمیسیون اخلاق ورزش بتواند ورزش را به جایگاه مطلوب خود برساند.

در این مراسم رونمایی از منشوراخلاق ورزش در اولین همایش کمیسسون اخلاق ورزش ایران با حضور حجه الاسلام و المسلمین پورمحمدی، سید عبدالحمید احمدی و ژاله فرامرزیان در سالن استاد پارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزارت ورزش و جوانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احمدی: باید تلاش کنیم ضداخلاق در ورزش به حداقل ممکن برسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..