تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه عملکرد کنعانی‌زادگان با زوج دفاعی‌اش

وبسایت نود: محمدحسین کنعانی‌زادگان در هر چهار مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 فیکس بازی کرده؛ اما ویلموتس هنوز زوج او را پیدا نکرده است. یک بازی در میان زوج کنعانی‌زادگان بین پورعلی‌گنجی و مجید حسینی عوض می‌شود. جالب است که کنعانی‌‌زادگان در همه بازی‌ها (به‌جز بازی اول مقابل هنگ‌کنگ) عملکرد بهتری نسبت به دفاع کناری‌اش داشت.

در دو بازی نخست که حریف ایران ساده بود و مهاجمان نه چندان توانمند حریف توانایی تهدید دروازه ایران را نداشتند، مدافعان ایران هم فعالیت دفاعی کمی داشتند. اما در دو بازی اخیر با وجود شکست ایران، کنعانی‌زادگان جزو نفرات نسبتا خوب بود.

همه آمارهای زیر براساس داده‌های متریکاست

هنگ‌کنگ؛ کنعانی‌زادگان نمره 6.65 و مجید حسینی نمره 6.97

این تنها مسابقه‌ای است که زوج کنعانی‌زادگان نمره‌ای بهتر از او کسب کرده. هر چند که مجید حسینی یکی از 6 نبردش را باخت و کنعانی‌زادگان هیچ شکستی در دوئل نداشت، اما حسینی با حضور در 5 نبردهوایی و یک توپ‌گیری فعال‌تر از کنعانی‌زادگانی بود که مهاجمان هنگ‌کنگ همان معدود حملات‌شان را هم از سمت او انجام ندادند و کنش دفاعی کمی ثبت کرد. در این بازی کنعانی‌زادگان 95درصد دقت پاس داشت، اما مجید حسینی با دقت 98درصدی روی دست او بلند شد. حتی کنعانی‌زادگان یک قطع پاس هم داشت، اما حسینی دو قطع پاس داشت.

کامبوج؛ کنعانی‌زادگان نمره 7.52 و پورعلی‌گنجی نمره 6.81

در برد پرگل ایران، نام مدافع میانی ویلموتس هم در گل‌ها ثبت شده بود. کنعانی‌زادگان که هر دو شوتش در چارچوب بود، یکی از آن‌ها گل شد. همچنین کنعانی‌زادگان یک دفع توپ داشت، اما برای پورعلی‌گنجی هیچ عملکرد دفاعی ثبت نشده است. هر دو بازیکن یکی از دو نبرد هوایی‌شان را برنده شدند. پورعلی‌گنجی دو خطا کرد و کنعانی خطایی نکرد. پورعلی‌گنجی یک توپ‌گرفت و یک مرتبه دریبل خورد، اما کنعانی‌زادگان اصلا در نبرد دفاعی شرکت نکرد.

بحرین؛ کنعانی‌زادگان نمره 6.48 و حسینی نمره 5.49

در روزی که مجید حسینی یک پنالتی به حریف داد، سه خطای دیگر هم کرد. اما کنعانی‌زادگان فقط یک مرتبه با خطا، شانس گلزنی به حریف داد. کنعانی‌زادگان که برخلاف دو بازی قبلی در این بازی مهاجمان خطرناک‌تری را مقابلش می‌دید، فعال‌تر شده بود. کنعانی‌زادگان در این بازی به اندازه کل نبردهای مجید حسینی، نبردموفق داشت. مجید حسینی 2 نبردهوایی و کنعانی‌زادگان 5 نبردهوایی برنده شدند. همچنین کنعانی‌زادگان سه دفع توپ ثبت کرد، کنشی که مقابل اسم حسینی صفر ثبت شده.

عراق؛ کنعانی‌زادگان نمره 6.66 و پورعلی‌گنجی نمره 6.23

کنعانی‌زادگان دو دفع توپ داشت، پورعلی‌گنجی که دفع توپی نداشت اما یک پاس قطع کرد. همچنین کنعانی‌زادگان یک مرتبه مالکیت توپ را به نفع ایران برگرداند، کاری که پورعلی‌گنجی اصلا انجامش نداد. در دقت پاس و خطا، پورعلی بهتر بود اما کنعانی‌زادگان در دوئل‌ها موفق‌تر بود. کنعانی‌زادگان با سه دوئل هوایی، یک نبردهوایی موفق بیشتری از پورعلی‌گنجی داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه عملکرد کنعانی‌زادگان با زوج دفاعی‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..