تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیرات: داور نگذاشت قهرمان جهان را ببرم!

ورزش سه: شب گذشته تیم فرانسه در استادو فرانس بازی سختی را مقابل مولداوی تجربه کرد. تیم میهمان در دقیقه 9 موفق به گلزنی شد اما 30 دقیقه بعد رافائل واران گل مساوی را زد. در شرایطی که شاگردان فیرات مقاومت بسیار خوبی در مقابل حریف از خود نشان دادند اما یک پنالتی نابهنگام باعث شد تا الیویه ژیرو گل پیروزی بخش را بزند.

سرمربی سابق سایپا در این خصوص گفت: ما با نتیجه یک بر صفر جلو بودیم اما داور بازی را با سوت هایش خراب کرد و آخر هم یک پنالتی گرفت تا ما شکست بخوریم. اگر ما فرانسه را شکست می‌دادیم به بهترین نتیجه تاریخ مولداوی می‌رسیدیم و من هم می توانستم به کشور خودم ترکیه برای صعود به یورو 2020 کمک کنم اما داور نگذاشت قهرمان جهان را ببریم.

وی افزود: من حمایت بسیار خوبی را از مردم ترکیه در شبکه های اجتماعی دریافت کردم، تیم ما با این نتیجه یک احترام جهانی به دست آورد و یک اعتبار مهم کسب کرد. ما در جدول آخر هستیم اما با این نتیجه احترام به دست آوردیم. این یک شب عالی و تاریخی بود.

انگین فیرات در پایان عنوان کرد: هواداران مولداوی 500 نفربودند در مقابل 70 هزار فرانسوی. من به آن ها افتخار می کنم و از تصمیم داور به شدت عصبانی ام. شاید ما یک کشور کوچک باشیم اما نباید تحت ظلم واقع شویم. فرانسه تیم خوبی است و برای برد مقابل ما به داور احتیاج ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیرات: داور نگذاشت قهرمان جهان را ببرم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..