تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چطور از سرمای شدید جان سالم به در ببریم؟ + اینفوگرافیک

چطور از سرمای شدید جان سالم به در ببریم؟ + اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما جمعیت حلال احمر جمهوری اسلامی ایران اینفوگرافیکی را با هدف جلوگیری از سرما خوردگی افراد و فرار از سرمای شدید منتشر کرده است و در این اینفوگرافیک به روش‌ها جلوگیری از سرما خوردگی شدید اشاره کرده است. براساس اینفوگرافیک منتشر شده از سوی حلال احمر، علائمی که در هر فرد نشان از یخ زدگی اندام‌ها دارد و در صورت مشاهده این علائم در بدن، فرد باید به پزشک مراجعه کند شامل بی‌حسی، سفید شدن پا، رنگ پریدگی نوک انگشتان دست و پا و لاله گوش و نوک بینی می‌شود.

علائم دیگری نیز در سرمای شدید در فرد دیده می‌شود که دمای بدن فرد را به شدت کاهش می‌دهد که شامل لرزش غیر قابل کنترل، از دست رفتن حافظه، اختلال در جهت‌یابی، لکنت زبان و خواب آلودگی و ناتوانی می‌شود و فرد در صورت مشاهده این علائم باید ه محلی گرم رفته و از تیم پزشکی درخواست کمک کند.

در ادامه اینفوگرافیک منتشر شده از حلال احمر را مشاهده کنید:

چطور از سرمای شدید جان سالم به در ببریم؟ + اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چطور از سرمای شدید جان سالم به در ببریم؟ + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..