تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف جوان شیطان صفت به قتل و آزار و اذیت دختر جوان / جسد در سطل زباله پارک پیدا شد!

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پلیس آتلانتا جسد یک زن را داخل کیسه زباله مشکی رنگ در سطل زباله پارک پیدا کرد.

اعتراف جوان شیطان صفت به قتل و آزار و اذیت دختر جوان / جسد در سطل زباله پارک پیدا شد!

گزارش پلیس حاکی از آن است که مقتول ۲۱ ساله یک هفته پس از گزارش مفقودی اش جسدش در کیسه زباله پیدا شد و ماموران با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتربخوانید: ۷۲ ساعت شکنجه زوج ثروتمند توسط گروگانگیران

کارشناسان پزشکی قانونی از طریق اثر انگشت روی بدن مقتول هویت متهمان را که یک زوج بودند شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان طی بازجویی‌های اخیر اعتراف کردند که دختر جوان را که هم اتاقی قاتل بوده پس از درگیری و مصرف الکل مورد تجاوز قرار دادند و پس از خفه کردن او جسدش را داخل کیسه زباله انداخته و از آپارتمان خارج کردند.

در حال حاضر دو متهم در بازداشت هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف جوان شیطان صفت به قتل و آزار و اذیت دختر جوان / جسد در سطل زباله پارک پیدا شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..