تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی انیمیشن سینمایی «بنیامین» + خلاصه داستان و تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انیمیشن سینمایی «بنیامین» را محسن عنایتی کارگردانی کرده است. تهیه کنندگی این اثر هم بر عهده مصطفی حسن آبادی بود.

معرفی انیمیشن سینمایی «بنیامین» + خلاصه داستان و تصاویر

این پویانمایی به تازگی در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

پیش از این هم انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» در سینماها با اقبال مردمی مواجه شده بودند.

معرفی انیمیشن سینمایی «بنیامین» + خلاصه داستان و تصاویر

در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: «خرابکاری آشر، دوست بامزه، اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجرا‌های پرفراز و نشیب بنیامین و آشر ....»

انیمیشن سینمایی «بنیامین» شهریورماه امسال در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و جایزه بهترین پویانمایی این جشنواره را کسب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی انیمیشن سینمایی «بنیامین» + خلاصه داستان و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..