تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوای دلنشین نقاره‌های حرم مطهر رضوی در شب میلاد رسول اکرم (س) + فیلم

نوای دلنشین نقاره های حرم مطهر رضوی در شب میلاد رسول اکرم(س) + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن هفدهم ربیع الاول، ایام ولادت پیامبر رحمت و مهربانی و همچنین ششمین اختر تابناک امامت حضرت صادق علیه السلام، مراسم زیبای نقاره زنی در حرم مطهر امام هشتم شیعیان امام رضا علیهم السلام برگزار شد.

 آخرین پیامبر الهی در ۱۷ ربیع الاوّل از پدری به نام "عبدالله بن عبدالمطلب" و مادری به نام " آمنه بنت وهب" دیده به جهان گشود و با انوار رخسار و جمال منوّرش، جهان تیره و تاریک، به ویژه عربستان را روشن گردانید.روایت است که هنگام ولادت فرخنده حضرت محمد (ص)، ایوان کسری شکاف برداشته و چند کنگره آن فرو ریخت. آتش آتشکده بزرگ فارس خاموش شد؛ دریاچه ساوه خشک گردید؛ بت‏های مکه سرنگون شدند؛ نوری از وجود آن حضرت به سوی آسمان بلند شد که شعاع آن فرسنگ‏ها را روشن کرد.

امام جعفر صادق (ع) نیز هفدهم ربیع‏‌الاوّل سال ۸۳ قمری دیده به جهان گشودند و عالم انسانی را با انوار طیّبه خویش تابناک نمودند. پدرشان امام محمد باقر (ع) ایشان را به نام عموی نیاکانش جعفر طیّار (ع)، "جعفر" نام نهادند. حضرت جعفر بن محمد (ع) دارای یک کنیه معروف به نام "ابوعبدالله" و دو کنیه غیر معروف به نام‏های " ابواسماعیل" و " ابوموسی" بودند.

به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ویدئویی از نوای زیبای نقاره های حرم مطهر رضوی را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوای دلنشین نقاره‌های حرم مطهر رضوی در شب میلاد رسول اکرم (س) + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..