تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود زامبی‌ها به بازی Call of Duty Mobile

ورود زامبی‌ها به بازی Call of Duty Mobileبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر پرطرفدارترین عنوان موجود برای تلفن‌های همراه است که در عرض چند روز توانست به چند میلیون دانلود دست پیدا کند. این بازی که توسط شرکت اکتیویژن طراحی شده است، چند روز پس از عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare وارد فروشگاه‌های تلفن همراه شد و می‌توان گفت در حال حاضر این عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های شرکت اکتیویژن به شمار می‌آید.

این بازی دارای دو بخش چند نفره و بتل رویال است که بخش چند نفره این بازی دارای چندین نقشه بوده و گیمرهای بسیار زیادی این بخش از بازی را اجرا می‌کنند. بخش بتل رویال این بازی هم مانند عناوین PUBG و Fortnite بوده و گیمرها در این بخش پس از ورود به بازی باید به دنبال اسلحه و زره بگردند. به طور کلی این بازی اصلی‌ترین رقیب دو عنوان PUBG و Fortnite بوده و با توجه به گرافیک و سرعت اجرای مناسب، می‌تواند جانشین این دو بازی باشد.

ورود زامبی‌ها به بازی Call of Duty Mobile

اما این عنوان بر خلاف سایر عناوین آنلاین موجود در بازار که دارای بخش زامبی مود هستند و در آن گیمرها باید به کمک یکدیگر به مبارزه با زامبی‌ها مشغول شوند، فاقد این بخش بوده و می‌توان گفت نقطه ضعف این بازی در حال حاضر صرفا محدود به همین بخش می‌شود. اما به تازگی برخی از منابع آگاه اعلام کردند که بخش زامبی مود در ماه جاری وارد بازی Call of Duty Mobile خواهد شد و گیمرها می‌توانند این بخش را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: راک استار برای ساخت عنوانی نامعلوم نیرو جذب می‌کند

هنوز مشخص نیست که این بخش از بازی به صورت موقت در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد و به عنوان رویدادی به بازی اضافه خواهد شد یا به صورت دائمی و در کنار سایر بخش‌های بازی برای همیشه به بازی اضافه خواهد شد؛ از طرفی هم در منوی بازی بخشی وجود دارد که غیر فعال است و انتظار می‌رود این بخش همان حالت حالت زامبی مود در بازی باشد.

انتهای پیام/

اضافه شدن بخش زامبی مود به بازی Call of Duty Mobile



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود زامبی‌ها به بازی Call of Duty Mobile»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..