تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین سال برای پرداخت خمس چگونه است؟

تعیین سال برای پرداخت خمس چگونه است؟به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید چگونگی تعیین سال خمسی، برای خیلی از شما مخاطبان سوال باشد. پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این باره مطلبی را به شرح زیر منتشر کرده است:

سوال: تعیین سال برای پرداخت خمس، چگونه است؟

جواب: شروع سال خمسی توسط مکلف تعیین نمی‌شود؛ بلکه بر اساس نحوه کسب درآمد، خود به خود معیّن می‌شود. بنا بر این، شروع سال خمسی افراد حقوق بگیر ـ مانند کارگران و کارمندان ـ تاریخ اولین دریافت حقوق و مشاغل آزاد مانند تجّار و کسبه، تاریخ شروع به کسب و خرید و فروش و کشاورزان و باغداران از تاریخ برداشت اولین محصول است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین سال برای پرداخت خمس چگونه است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..