تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف جالب ستاره سابق فوتبال کلمبیا درباره جلوگیری از کشته شدن چیلاورت به دست مافیا!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فاستینو آسپریا، ستاره سابق تیم ملی کلمبیا اعتراف کرد سال‌ها قبل مانع کشته شدن خوسه لوئیس چیلاورت، دروازه‌بان اسطوره‌ای پاراگوئه به دست سران مافیا شده است!

اعتراف جالب ستاره سابق فوتبال کلمبیا درباره جلوگیری از کشته شدن چیلاورت به دست مافیا!

هاجم سابق تیم ملی کلمبیا راز پنهان درگیری‌اش با چیلاورت را فاش کرد و اجازه نداد باند پابلو اسکوبار، مافیای معروف کلمبیا، دروازه‌بان تیم ملی پاراگوئه را به قتل برساند. در دوم آوریل ۱۹۹۷، ۲ تیم ملی پاراگوئه و کلمبیا در راه رسیدن به جام جهانی ۱۹۹۸ به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۱-۲ پاراگوئه میزبان خاتمه یافت.

در آن دیدار، درگیری آسپریا، مهاجم کلمبیایی وقت نیوکاسل با خوسه لوئیس چیلاورت، دروازه بان افسانه‌ای پاراگوئه بسیار جنجال‌ساز شد. آسپریلا ابتدا به صورت چیلاورت سیلی زد و دروازه بان پاراگوئه در جواب با مشت به صورت مهاجم کلمبیا کوبید و هر ۲ اخراج شدند، اما این پایان داستان نبود.

حدود ۲۰ سال پس از آن درگیری، آسپریاکه سابقه حضور در نیوکاسل و پارما را دارد در مصاحبه با «تله پاسیفیکو» در خصوص ابعاد پنهان آن درگیری گفت: پس از پایان بازی، فورا تلفنم زنگ خورد. شخصی به نام خولیو فیرو که یکی از سران باند پابلو اسکوبار بود، به من گفت به هتل محل اقامتم بیا.

آن جا فردی را دیدم که در کنار ۱۰ فرد مست و زنان پاراگوئه‌ای حضور داشت. آن فرد به من گفت از تو می‌خواهیم به ما اجازه دهی تا آن چیلاورت چاق را در همین آسونسیون (پایتخت پاراگوئه) بکشیم! به او گفتم دیوانه شده‌ای؟ این کار فوتبال کلمبیا را نابود می‌کند. اتفاقات مربوط به فوتبال، باید در زمین فوتبال حل و فصل شود. با این حرف من، آن ماجرا تمام شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف جالب ستاره سابق فوتبال کلمبیا درباره جلوگیری از کشته شدن چیلاورت به دست مافیا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..