تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذخیره سازی شیر مادران سالم برای رشد نوزادان در اضطرار

نظری در گفت و گو باباشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تأمین بانک شیر مادران/ سنجش فاکتورهای  مختلف شیر مادران جهت تأمین بانک شیرایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به ایجاد بانک شیر مادران اظهار کرد: در بانک شیر مادران نوزادان  پس از انجام آزمایش‌های مختلف بر روی شیر و تأیید سلامتی آن نگهداری می‌شود تا در زمان ضروری و مورد نیاز نوزادان به آنها داده می‌شود.

او ادامه داد: هدف از این کار تغذیه نوزادان با شیر طبیعی در دورانی است که مادران توانایی دادن غذا و شیر دادن  به نوزاد را ندارند.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تأکید کرد: شیر مادران سالم در بانک شیر ذخیره می شود وبه هیچ وجه  شیر مادری که دچار بیماری بوده نگهداری نمی‌شود.

او یادآوری کرد: شیر مادر بهترین تغذیه برای نوزادان است و یکی از فاکتورهای مهم جهت حفظ و ارتقای سلامتی نوزادان در زمان حال و حتی آینده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تغذیه با شیر مادر ضامن یک عمر سلامتی

انتهای پیام/

بانک شیر نوزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذخیره سازی شیر مادران سالم برای رشد نوزادان در اضطرار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..