تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید سرمربی اندونزی از عملکرد امیدهای ایران

ایندرا سافر سرمربی تیم امید اندونزی پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل امیدهای فوتبال ایران با تعریف از تیم امید ایران گفت:ایران تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان فیزیکی در اختیار دارد. ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از عرض زمین برای بازیسازی استفاده می‌کنند. تلاش زیادی برای دفاع از دروازه خودمان کردیم، به دنبال بستن راه‌های نفوذ حریف بودیم و می‌خواستیم از ضدحملات به خوبی استفاده کنیم.پیش از این با تیم‌های المپیک عربستان، چین و اردن بازی کرده بودیم، اما این مسابقه برای ما بهترین و مفیدترین بازی بود. البته تیم ایران موقعیت‌های خوبی به دست آورد، اما تیم ما هم در نیمه دوم صاحب فرصت‌های مناسبی شد. امیدوارم دومین بازی هم برای هر دو تیم مفید باشد.

در این مسابقه دوستانه محمدرضا آزادی تک گل شاگردان حمید استیلی را وارد دروازه حریف کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید سرمربی اندونزی از عملکرد امیدهای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..