تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب فروشی «کاما» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با بیست و هفتمین دوره از هفته کتاب، کتاب فروشی «کاما»  عصر امروز با حضور محسن جوادی و نیکنام حسین پور و جمعی از مسئولان استان یزد افتتاح شد.

جوادی در مراسم افتتاح فروشگاه «کاما» کتاب یزد گفت: کتاب فروشی همانند یک درمان برای پیشگیری از ناهنجاری‌ها است و این مکان فرصتی برای نوجوانان و جوانان شهر را ایجاد می‌کند.

وی افزود:امیدوارم نویسندگان همکاری با این کتاب فروشی داشته باشند تا نوجوانان و جوانان را راهنمایی کنند و امیدوارم این کتابفروشی برای یزد اتفاق خوبی باشد.

کتاب فروشی «کاما» افتتاح شد

نیکنام حسین پور گفت: توجه به کتاب فروشی‌ها مهم است، زیرا کتاب فروشی‌ها با مخاطبان و ناشران در ارتباط هستند.

وی افزود:شهرداری‌ها باید برای ایجاد فصای مناسب کار کنند؛ در استان یزد چنین همکاری وجود دارد. طرح‌هایی از سوی وزارت ارشاد صورت گرفته تا کمکی به تداوم بیشتر این حوزه کند، زیرا هر چقدر کتاب فروشی‌ها افزایش یابد و میان مردم رونق یابد ناهنجاری‌ها در جامعه کاهش می‌یابد.

کتاب فروشی «کاما» افتتاح شد

جوادی نیا مدیر ارشاد و فرهنگ اسلامی استان یزد گفت: ما اکنون ۴۰ کتاب فروشی در یزد داریم خوشبختانه استان یزد باید یک استان فرهنگی نام بگیرد. تعداد کتابخانه‌های یزد رتبه اول را دارد و جزو استان‌هایی هستیم که مجوز کتاب در خود استان صورت می‌گیرد و این اعتماد به استان است. در اکثر کتاب فروشی‌ها محلی برای گفتمان ایجاد شده و همه این موضوعات سبب شد تا یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شود. تمام تلاش ما این است که در سال ۲۰۲۰، یزد به عنوان پایتخت جهانی انتخاب شود.

وی افزود: آن چنان که شایسته بوده نتوانستیم برنامه‌ها را برای پایتخت کتاب انجام دهیم، زیرا شهردار استان در این زمان تغییر کرده و همین سبب شد تا در این موضوع کم کاری شود اما ما کم کاری‌های خود را نادیده نمی‌گیریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب فروشی «کاما» افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..