تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت‌های اولیه برای حضورم در «گاندو ۲» انجام شده/پیشنهاد خوبی از سینما ندارم

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان داریوش فرهنگ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پیشنهادات متفاوتی از سینما و تلویزیون دارم، اما ترجیحم بر این است که کمی با وسواس انتخاب کنم، به همین دلیل هنوز هیچکدام از پروژه‌ها قطعی نشده است.

صحبت‌های اولیه برای حضورم در «گاندو ۲» انجام شده/پیشنهاد خوبی از سینما ندارم

وی درباره احتمال ساخت اثر سینمایی خود اضافه کرد: فیلمنامه و طرح برای ساخت اثر سینمایی زیاد است، اما در ابتدا باید پیشنهاد ساخت آن را داشته باشم، زیرا این پروسه نیازمند جذب سرمایه و بودجه مناسب خواهد بود.

بازیگر سریال تلویزیونی «گاندو» در مورد احتمال حضورش در فصل دوم این اثر تاکید کرد: در حال حاضر صحبت‌های اولیه برای حضورم در فصل دوم گاندو انجام شده و به نوعی دوست دارم در این پروژه حضور داشته باشم، منتها هنوز درباره گاندو ۲ حرف زدن خیلی زود است.

وی پیرامون زمان احتمالی ساخت فصل دوم سریال «گاندو» اظهار کرد: صحبت‌ها بسیار اولیه است، هنوز فیلمنامه‌ای ارائه نشده و یا جلسه‌ای شکل نگرفته تا بتوان در مورد زمان فیلمبرداری یا شروع پیش تولید گاندو صحبت کرد.

فرهنگ درباره دلیل کم کار بودن خود در عرصه سینما خاطرنشان کرد: به شخصه معتقدم که باید پیشنهاد خوب باشد تا بتوانم در آن بازی کنم، در وضعیت فعلی نمی‌توانم در مورد سینما حرف ویژه‌ای بزنم، اما در کل هنوز پیشنهاد جذابی برای حضورم در سینما نداشته ام.

منبع: میزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت‌های اولیه برای حضورم در «گاندو ۲» انجام شده/پیشنهاد خوبی از سینما ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..