تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کی میاد ستاره چینی» با محوریت صله رحم پخش می‌شود

آزاده رجبی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه «کی میاد ستاره چینی» گفت: «کی میاد ستاره چینی» عنوان برنامه ای اجتماعی - فرهنگی است که به مدت ۶۰ دقیقه پنج شنبه ها و با موضوع سبک زندگی ایرانی - اسلامی (با محوریت صله رحم) از شبکه آموزش پخش می‌شود.

کی میاد ستاره چینی با محوریت صله رحم

وی افزود: این برنامه با حضور در جمع صمیمانه میهمانی‌ دوره ای خانواده‌ها تهیه می‌شود. با اعضای فامیل از جمله بزرگتر خانواده و اعضای دیگر به گفت‌وگو می‌نشینیم و از چگونگی برپایی میهمانی‌ها، نوع پذیرایی، انواع غذا، شیوه پخت غذا‌ها و شیرینی‌جات ساده و سنتی، تفریحات، برگزاری مراسم ازدواج و سایر مراسم، احترام به والدین و بزرگتر‌ها، رسیدگی به اقوام و رفع مشکلات و گره گشایی از مسائلی که در فامیل به وجود می‌آید،  صحبت می‌کنیم.

کی میاد ستاره چینی با محوریت صله رحم

رجبی عنوان کرد: در این برنامه نگهداری از پدر و مادر، با خبر بودن از حال همدیگر، کمک به یکدیگر، ساده زیستی، دوری از تجملات و ... به عنوان ستاره‌هایی در شب‌های دورهمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کی میاد ستاره چینی» با محوریت صله رحم پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..