تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرکرد قطب تولید شیراستریلیزه کشور

آقای سجاد رستمی سرپرست سازمان صنعت معدن وتجارت استان گفت: باراه اندازی دوخط تولید جدید، تولید شیراستریل دراین واحد صنعتی از روزانه ۲۵ تن به ۸۰ تن افزایش یافت که توانسته خط تولید کشور درتولید شیراستریل را ازآن خودکند.
مدیرعامل شرکت لبنیات پاک شهرکرد هم گفت: با ۱۰ میلیارد تومان خط تولید شیراستریل یک لیتری و ۱۲۵ سی سی به محصولات این واحد صنعتی افزود ه شده است.
مجید رعنا افزود: سالانه ۱۵ هزارتن انواع محصول لبنی دراین کارخانه تولید می‌شود که با افزودن دوخط تولید شیراستریل، محصولات تولیدی ۹ تن افزایش یافته که به تولید ۲۴ هزارتن انواع محصول لبنی دست یافتیم.
معاون صنعتی سازمان صنعت معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری هم گفت: با افزایش تولید محصولات این واحد صنعتی به ازای هرتن افزایش تولید زمینه اشتغال یک نفرفراهم می‌شود که خوشبختانه بیش از ۱۰۰ نفربه صورت مستقیم دراین واحد صنعتی اشتغال دائم دارند. روحانی مدیرکنترل کیفیت کارخانه پاک شهرکرد هم گفت: تلاش متخصصان این واحد صنعتی براین است که با تولید محصول باکیفیت نام "پاک" برای همیشه برای مصرف کننده پاک بماند.
به گفته‌ی کارشناسان تغذیه، حرارت بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد درفرایند تولید این شیر به مدت ۱ تا ۳ ثانیه باعث ازبین رفتن میکروب‌های بیماری زا درشیر می‌شود وهمین امرباعث قابلیت نگهداری این شیر تا ۶ ماه حتی بیرون از یخچال می‌شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرکرد قطب تولید شیراستریلیزه کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..