تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده هایی فساد اقتصادی که روحانی درباره آنها حرف می زند به قوه قضاییه ارسال شده است؟

 لعیا جنیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره پرونده های مفاسد اقتصادی که رئیس جمهور در سفر خود به یزد مطرح کرد،اظهار کرد: دولت در این زمینه پیگیری های لازم را انجام داده است، ولی وقتی پرونده ای جنبه کیفری داشته باشد، قوه قضاییه باید راسا وارد شود اطلاعات این پرونده ها در زمان خودش اعلام شده است.

وی ادامه داد: دولت مطابق مصوبه شورای عالی امنیت ملی به این پرونده ها رسیدگی کرده است اما در جایی  که اقدام مجرمانه به خصوص درباره اموال عمومی انجام شده باشد قوه قضاییه باید اقدام کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قوه قضاییه رسیدگی کافی داشت است تصریح کرد: جزئیات را باید دستگاه های ذی ربط اعلام کند من اطلاع کافی ندارم ولی حتما کمیته ای تشکیل می دهیم که بررسی کنیم به چه میزان به این پرونده ها رسیدگی شده است ولی پیشرفت محسوسی در این زمینه نیست.

جنیدی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بدهی بابک زنجانی تسویه شده است گفت: دولت چنین اعتقادی ندارد.

27214




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده هایی فساد اقتصادی که روحانی درباره آنها حرف می زند به قوه قضاییه ارسال شده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..