تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#تحریم_خاموش/ ننگ بر حقوق بشری که با تحریم دارو جان ۱۵ کودک مظلوم را گرفت + تصاویر

واکنش اعتراضی کاربران به تحریم پانسمان بیماران ای‌بی؛

#تحریم_خاموش

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا خبری تکان دهنده در رسانه‌ها منتشر شده که با واکنش‌ گسترده جمعی از کاربران فضای مجازی همراه شده است. دولت‌های غربی و آمریکایی که دایه‌داران حقوق بشر در جهان هستند در اقدامی غیرانسانی  از سال گذشته ورود پانسمان‌های مخصوص بیماران ای‌بی (پروانه‌ای) به ایران را تحریم کرده‌اند و به دلیل کمبود این پانسمان‌ها  ۱۵ تن از این بیماران در کشورمان جان خود را از دست داده‌اند.

در شرایطی که آمریکایی‌ها یا به اصطلاح مدعیان دروغین حقوق بشر ادعا می‌کنند دارو و تجهیزات پزشکی تحریم نیست، یک شرکت سوئدی تحت فشار تحریم‌ها از سال گذشته تاکنون به ایران پانسمان نمی‌فروشد.در پی این نقض آشکار حقوق بشر و جان باختن کودکان معصومی که از این بیماری سخت رنج می‌برند، کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگ‌های #تحریم_خاموش و  #SanctionsKillChildren نسبت به سیاست‌های غیر انسانی مدعیان حقوق بشر اعتراض کردند و با انتشار پست‌های خود به زبان فارسی و انگلیسی کوشیدند تا صدای بیماران ای‌بی را به گوش جهانیان برسانند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده کنید:

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

#تحریم_خاموش

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#تحریم_خاموش/ ننگ بر حقوق بشری که با تحریم دارو جان ۱۵ کودک مظلوم را گرفت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..