تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخباری کوتاه از هفته کتاب در پایتخت کتاب ایران

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از امروز صبح مراسم رسمی بیست و هفتمین هفته کتاب و کتابخوانی در پایتخت کتاب ایران (یزد) آغاز شد. در ادامه این گزارش به برخی از این برنامه‌ها اشاره می‌شود؛

اخباری کوتاه از هفته کتاب در پایتخت کتاب ایران

امروز مراسم ادای احترام به سومین شهید محراب آیت الله صدوقی، در مسجد روضه محمدیه یزد (حظیره) با حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب و جمعی از مسئولان استان یزد برگزار شد.

این برنامه پیش از شروع مراسم‌های هفته کتاب یزد صورت گرفت.

******

اخباری کوتاه از هفته کتاب در پایتخت کتاب ایران

اما در روز افتتاحیه بیست و هفتمین هفته کتاب یزد، در مدارس استان یزد زنگ دانایی نواخته شد. مدرسه دخترانه شاهد «حسین و فاطمه» یکی از مدارسی بود که زنگ دانایی با حضور محسن جوادی، نیکنام حسین پور و جمعی از مسئولان استان یزد در آن نواخته شد.

اخباری کوتاه از هفته کتاب در پایتخت کتاب ایران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخباری کوتاه از هفته کتاب در پایتخت کتاب ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..