تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببر و صدرنشین شو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تصور خیلی ها این است که شاگردان غیاثی که در این بازی میزبان هستند با حمایت هواداران خودشان از شانس بالاتری برای پیروزی برخوردار هستند اما به هیچ عنوان نباید گنبدی ها را دست کم گرفت.شاگردان جزیده حتما چیزی در جنته داشته اند که تا اینجای لیگ سایه به سایه شهرداری جلو می آیند.برنده این رقابت می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در دیگر بازی این هفته سایپا و شهروند اراک به مصاف هم خواهند رفت.شاگردان شهنازی شروع خوبی در ابتدای  لیگ داشتند اما در دو بازی اخیر خودشان آن هم مقابل تیم های تازه وارد لیگ متحمل شکست  شده اند.به همین دلیل اوضاع آنها چندان خوب نیست.اما پیش بینی ها این طور است که با توجه به مصاف سایپایی ها با تیم قعر جدولی شاید این بار بخت با آنها یار باشد و به یک پیروزی برسند.آن هم با ستاره هایی چون مانند امیر حسینی، محمد جواد معنوی نژاد، سامان فائزی و مهدی مرندی.

در دیگر بازی مهم این هفته هم تیم پیام مشهد به مصاف کاله خواهد رفت.آملی ها بازی حساس هفته قبل مقابل شهرداری را با شکست به پایان رساندند و پیامی ها موفق شدند در روزی که 5 بازیکن تیم شان اعتصاب  کرده بودند مقابل نماینده سیرجان به پیروزی برسند.در این بازییک طرف تیمی با روحیه بالا قرار دارد و در طرف دیگر تیمی با انگیزه برای جبران شکست هفته قبل.باید دید که این مسابقه در نهایت به نفع کدام تیم به پایان خواهد رسید.

هفته پنجم: چهارشنبه ۹۸/۸/۲۲

پیکان تهران ـ فولاد سیرجان ایرانیان (میزبان: تهران)

شهداب یزد ـ راهیاب ملل مریوان (میزبان: یزد)

پیام خراسان ـ کاله مازندران (میزبان: مشهد)

فولاد سپاهان اصفهان ـ خاتم اردکان (میزبان: اصفهان)

شهرداری ورامین ـ شهرداری گنبد (میزبان: ورامین)

شهروند اراک ـ سایپای تهران (میزبان: اراک)

شهرداری ارومیه نیز این هفته استراحت دارد.

251 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببر و صدرنشین شو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..