تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای کار در تپ‌سی اینترنتی ثبت نام کنید

متقاضیان کار در تپ‌سی می‌توانند به‌جای ثبت‌نام حضوری، به‌صورت آنلاین ثبت‌نام و پس از طی مراحل تأیید صلاحیت توسط پلیس به‌عنوان سفیر این شرکت شروع به کار کنند.

تپ‌سی برای اولین‌بار امکان ثبت‌نام آنلاین رانندگان را علاوه بر امکان ثبت‌نام حضوری در بین سایر تاکسی‌های اینترنتی اجرایی کرده است تا دیگر نیازی به مراجعه مستقیم به مراکز ثبت‌نام میدانی یا شرکت تپ‌سی نباشد.

در فرایند ثبت‌نام آنلاین، تمامی مدارک لازم در سامانه بارگذاری شده و برای احراز هویت راننده‌ها از عملیات تطبیق چهره استفاده می‌شود. قرار است در آینده نزدیک، ورود به اپلیکیشن سفیران نیز از طریق تشخیص چهره انجام شود تا امنیت اپلیمیشن تپ‌سی بیش‌ازپیش افزایش یابد.

گفتنی است پس از ثبت‌نام، اطلاعات متقاضیان به‌صورت آنلاین توسط پلیس بررسی و در صورت تأیید صلاحیت آن‌ها، مراحل بعدی برای جذب سفیران جدید تپ‌سی انجام می‌شود.

سامانه ثبت‌نام آنلاین تپ‌سی که در ماه‌های اخیر راه‌اندازی شده است، قابلیت اتصال به درگاه‌های احراز هویت دولت را نیز دارد و به محض فعال شدن این سامانه‌ها، می‌تواند به آن‌ها متصل شود.

ثبت‌نام آنلاین در این سامانه به سرعت و آسانی انجام می‌شود و افرادی که فرصت مراجعه حضوری برای ثبت‌نام در تپ‌سی را ندارند به‌راحتی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

در حال حاضر متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی  https://join.tap30.ir/login، مدارک خود را بارگذاری و به منظور احراز هویت، در یک ویدئوی ۲۰ ثانیه‌ای خود را معرفی کنند.

قابلیت ثبت‌نام آنلاین تپ‌سی، به‌خصوص برای افرادی که شغل دیگری دارند و مایل هستند با استفاده از قابلیت «مقصد دلخواه» در مسیر روزانه خود، به‌عنوان سفیر تپ‌سی فعالیت پاره‌وقت داشته باشند، بسیار مناسب است. چرا که دیگر نیازی به صرف وقت و مراجعه‌ی حضوری برای این افراد پرمشغله وجود ندارد.

کاهش خودروهای تک سرنشین با همکاری نیمه وقت در تپ‌سی

همه روزه میلیون‌ها خودرو درحال تردد در کلان‌شهرها داریم که در زمان رفت‌و‌آمد به محل کار یا برگشت، تک سرنشین تردد می‌کنند. تپ‌سی یکی از مسئولیت‌های خود را تلاش برای کاهش این سفرها می‌داند و به این منظور راهکارهای خلاقانه‌ای ارائه داده است. از جمله قابلیت «تعیین مقصد دلخواه» در اپلیکیشن تپ‌سی که به همه این امکان را می‌دهد تا به‌صورت پاره‌وقت و در زمان‌های دلخواه خود، به‌عنوان سفیر با این شرکت همکاری کنند.

این امکان به افراد اجازه می‌دهد تا بتوانند با دانلود اپلیکیشن تپ‌سی به‌عنوان راننده، در ساعات اوج ترافیک، صندلی خالی خود را به اشتراک بگذارند و نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در کاهش ترافیک و آلودگی هوا ایفا کنند. به این ترتیب حتی افرادی که سفیر تمام وقت تپ‌سی نیستند و از خودروی شخصی در طول روز استفاده می‌کنند می‌توانند از همین رفت و آمدهای همیشگی خود، درآمد بسازند.

همان‌طور که گفته شد، با راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام آنلاین در تپ‌سی، هر فردی می‌تواند به‌راحتی با ثبت‌نام و طی مراحل احراز صلاحیت، همکاری خود را با تپ‌سی آغاز کند و هر زمانی از روز که برایش امکان‌پذیر بود، در محدوده‌های مورد نظر خود سفرهای درخواستی با تپ‌سی را انجام دهد. به این ترتیب علاوه بر کاهش تردد به‌صورت تک سرنشین، می‌تواند منبع درآمد جدیدی هم داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای کار در تپ‌سی اینترنتی ثبت نام کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..