تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعل سند، معلم انگلیسی را به دردسر انداخت + تصویر

جعل سند، معلم انگلیسی را به دردسر انداخت+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک معلم انگلیسی که در مدرسه‌ای خصوصی در چین تدریس می‌کند، برای گذراندن تعطیلات طولانی‌تر در روز ملی شدن چین اشتباه بزرگی کرد و خود را به دردسر انداخت.

او که به نام آقای «دو» شناخته شده است، ۶۷ دلار برای اسکن قفسه سینه و تشخیص پزشک در اینترنت پرداخت کرد که نشان دهد او دچار یک بیماری ریوی جدی و بسیار مسری است. معلم فریبکار مدارک پزشکی خود را برای مدیران مدرسه فرستاد تا مرخصی طولانی‌تر برایش در نظر گرفته شود. این معلم تصور نمی‌کرد که چنین تشخیص جعلی می‌تواند چقدر برایش دردسرساز شود.

از آنجایی که بیماری سل بسیار مسری و تهدید‌کننده برای زندگی است، مدرسه موظف به پرداخت هزینه‌های درمان او است و مدرسه برای اطمینان از اینکه هیچ یک از دانش آموزان آقای «دو» مبتلا به این بیماری نشدند، آزمایش را آغاز کردند. از شانس بد معلم فریبکار، دو نفر از دانش آموزان مبتلا به بیماری سل تشخیص داده شدند.

آقای «دو» که از این خبر شوکه شده بود دوباره به اینترنت رفت و ۴۵ دلار هزینه کرد تا این بار نشان دهد سالم است و بیماری ندارد. اما اکنون دیگر والدین به او اعتماد نمی‌کنند، زیرا زمان زیادی برای بهبودی بیماری لازم است. معلم مجبور شد برای اثبات حرفش به بیمارستان مجهز مراجعه کند که در آنجا دروغ و جعل مدارکش فاش شد.

معلم برای اثبات سلامتش دوباره دروغ گفت و این باعث شد تا والدین به او مشکوک شوند. با این کار به احتمال زیاد معلم شغلش را از دست خواهد داد. این خبر به سرعت در رسانه‌های اجتماعی چین منتشر شد و واکنش‌های زیادی را در برداشت.

جعل سند، معلم انگلیسی را به دردسر انداخت+تصویر

جعل سند، معلم انگلیسی را به دردسر انداخت+تصویر

انتهای پیام/


دروغی که باعث از دست دادن شغل معلمی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعل سند، معلم انگلیسی را به دردسر انداخت + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..