تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه کارت گرافیک‌های جدید انویدیا به تعویق افتاد

عرضه کارت گرافیک‌های جدید انویدیا به تعویق افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت انویدیا چند ماه پیش از نسل جدید کارت گرافیک‌های خود که کارت گرافیک‌های ۷ نانو متری نام دارند و روی لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای بسیار باریک نصب می‌شود پرده برداری کرد که باعث خوشحالی بسیاری از سازندگان لپ‌تاپ و مادربرد شد. اما به تازگی یکی از تحلیل‌گران سخت افزار‌های رایانه‌ای اعلام کرده است که عرضه این کارت گرافیک‌های قدرتمند به تاخیر افتاده است و به این ترتیب ممکن است عرضه عناوینی که متناسب با این کارت گرافیک‌ها ساخته شده‌اند نیز به تاخیر بیافتد. تحلیل‌گری که این خبر را اعلام کرده است کریس کاسو نام دارد که برای یکی از بانک‌های سرمایه گذاری در آمریکا فعالیت می‌کند و می‌توان تا حد بسیار زیادی روی حرف این تحلیل‌گر حساب باز کرد.

تا پیش از این انتظار می‌رفت این کارت گرافیک‌های قدرتمند در سه ماه سوم سال میلادی عرضه شوند، اما با اعلام کاسو ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد و عرضه آن به تاریخ دیگری موکول شده است. کریس کاسو اعلام کرده است که عرضه کارت گرافیک‌های ۷ نانومتری تا ۳ ماهه اول یا دوم سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است و تا آن زمان خبری از این کارت گرافیک‌ها نخواهد بود.

عرضه کارت گرافیک‌های جدید انویدیا به تعویق افتاد

این کارت گرافیک‌ها از مرکز داده بسیار قدرتمندی بهره می‌برند که می‌تواند پردازش و محاسبات گرفیکی را با قدرتی خارق العاده و شگفت انگیز انجام دهد که در گذشته‌ای بسیار دور نیز خبر ساخته شدن آن‌ها اعلام شده بود، اما تا چند ماه پیش مشخص نبود که این کارت گرافیک‌ها چه نام خواهند داشت و صرفا مشخص بود که این کارت گرافیک‌ها از نسل آینده GPU‌ها خواهند بود.

شرکت انویدیا در ماه می‌سال ۲۰۱۷ کارت گرافیک‌های تسلا که بر پایه کارت گرافیک‌های ولتا ساخته شده بودند را وارد بازار کرد و پس از آن نیز در سال ۲۰۱۸ کارت گرافیک‌های تویرینگ را بر پایه کارت گرافیک‌های ولتا وارد بازار کرد؛ اما هنوز مشخص نیست کارت گرافیک‌های هفت نانومتری این شرکت قرار است پایه و اساس کدام نسل از کارت گرافیک‌ها باشند و باید تا زمان اعلام رسمی انویدیا و عرضه این کارت گرافیک‎‌ها منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: نسخه موبایلی بازی Diablo معرفی شد

همچنین هنوز هیچ کدام از شرکت‌های بازی سازی اعلام نکرده‌اند که به تاخیر افتادن زمان عرضه کارت گرافیک‌های جدید انویدیا روی عرضه عناوین آن‌ها تاثیر خواهد داشت یا این شرکت‌ها بی توجه به عرضه نسل بعدی کارت گرافیک‌ها عناوین خود را روانه بازار خواهند کرد و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت‌ها بود.

انتهای پیام/

به تعویق افتادن عرضه نسل بعدی کارت‌ گرافیک‌های انویدیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه کارت گرافیک‌های جدید انویدیا به تعویق افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..