تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از حیوانات به عنوان شخصیت اصلی در بازی Red Dead Redemption 2 + فیلم

استفاده از حیوانات به عنوان شخصیت اصلی در بازیRed Dead Redemption 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به یک هفته از عرضه بازی مورد انتظارترین بازی کامپیوتر یعنی بازی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد. این بازی هم مانند سایر عناوین بازار پس از عرضه دارای ایرادات زیادی بود که شرکت راک استار بسیاری از آن‌ها را با انتشار بروزرسانی برطرف کرد و فعلا گیمرها خبری از وجود ایرادات جدید نداده‌اند. اما در نسخه کامپیوتر این بازی قابلیتی وجود دارد که در نسخه کنسول‌های PS4 و Xbox One وجود نداشت؛ براساس این قابلیت گیمرها می‌توانند حیوانات خانگی خود را کنترل کنند یا اینکه به آن حیوان تبدیل شوند.

باری این کار کافی است گیمرها به محل نصب بازی Red Dead Redemption 2 مراجعه کنند به ترتیب وارد پوشه‌های   Rockstar  Games” > “Red Dead Redemption 2” > “Profilesشوند و به دنبال فایل مدل شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور بگردند که SRDR30000 نام دارد و سپس آن را به  NPC یا حیوان مورد نظر خود تغییر دهند.

استفاده از حیوانات به عنوان شخصیت اصلی در بازی Red Dead Redemption 2

این امکان باعث می‌شود گیمرها از شخصیت اصلی داستان که همان آرتور است خسته نشوند و در صورتی که این شخصیت برای گیمرها تکراری شد می‌توانند از NPCها یا حیوانات موجود در بازی استفاده کند. از طرفی هم انتخاب این شخصیت‌ها به سلیقه گیمرها نیز بستگی دارد و گیمرها می‌توانند به سلیقه‌ی خود از شخصیت‌های موجود در بازی استفاده کنند. همچنین گیمرها امکان استفاده از تمامی حیوانات بازی حتی مارها را هم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: نسخه موبایلی بازی Diablo معرفی شد

هنگامی که گیمر شخصیت اسب را برای بازی انتخاب کند و با کسی صحبت کند، اسب از دو پای جلویی خود به عنوان دست استفاده خواهد کرد و در حین مکالمه دائما آن‌ها را بالا آورده و از آن‌ها استفاده می‌کند. مشخص نیست که این قابلیت یا ایراد، به طور عمدی توسط راک استار در اختیار بازیکنان قرار گرفته است یا شرکت راک استار جا به جا کردن شخصیت‌های بازی توسط گیمرها از محل نصب بازی را پیش بینی نکرده بوده و قصد دارد این امکان را در بروزرسانی بعدی خود از دسترس گیمرها خارج کند.

در ادامه ویدیو استفاده از اسب به جای شخصیت آرتور را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

امکان تغییر شخصیت‌های بازی Red Dead Redemption 2



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از حیوانات به عنوان شخصیت اصلی در بازی Red Dead Redemption 2 + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..