تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانات رهبر انقلاب در خصوص تفرقه‌افکنان میان شیعه و سنی + پوستر

رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سوره مبارکه فتح، خداوند متعال چند ویژگی یاران پیامبر (ص) را این چنین می‌فرمایند: مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِنَ اللَّهِ وَ رِضْوَانًا سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ 

این عبارات قرآنی که در خصوص ویژگی‌های یاران حضرت محمد(ص) ذکر شده، باید مورد توجه تمام مؤمنان باشد و در دوران کنونی نیز مسلمانان با دقت نظر در این آیه، سعی کنند تا همچون یاران پیامبر(ص) مصداق أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ و رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ باشند.

اما متأسفانه مشاهده می‌شود امروزه برخی کشورهای عربی، حامی کشورهای مستکبر شده‌اند و به جنگ با مسلمانان رفته‌اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی: بدانید آن کسانی که شیعه را علیه سنی و سنی را علیه شیعه تحریک می‌کنند، نه شیعه را دوست دارند و نه سنی را.

بیشتر بخوانید: #هفته_وحدت/ اتحاد شیعه و سنی کابوسی برای استکبار و تروریسم

در ماه پر خیر و برکت ربیع الاول قرار داریم؛ ماهی که ولادت حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) در آن قرار دارد. اهل تسنن دوازدهم ربیع‌الاول و شیعیان هفدهم این ماه را روز ولادت رسول اکرم (ص) می‌دانند که از سال ۱۳۶۰ به بعد با تدبیر تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، فاصله بین این دو روز به عنوان هفته وحدت اعلام شد.

در ادامه پوستری از بیانات رهبر انقلاب را در خصوص کسانی که شیعه را علیه سنی و سنی را علیه شیعه تحریک می‌کنند، مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانات رهبر انقلاب در خصوص تفرقه‌افکنان میان شیعه و سنی + پوستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..