تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق ایران دیجیتال با گسترش روزافزون خدمات شرکت مخابرات ایران و همراه اول

تحقق ایران دیجیتال با گسترش روزافزون خدمات شرکت مخابرات ایران و همراه اولبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری با بیان اینکه پروژه فاز ۸ توسعه همراه اول به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مخابراتی کشور، پیشران توسعه صنعت ارتباطات است، افزود: به منظور نهایی سازی این عملیات گسترده و تاثیرگذار، از حدود ۲ هزار سایت جدید و ۱۹ هزار تکنولوژی جدید و مختلف، استفاده می‌شود که انقلابی در دسترسی مشتریان به نسل‌های پیشرفته ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: توسعه فیبر برای توسعه سایت‌های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت ها، از مهم‌ترین کار‌های شرکت مخابرات ایران، در همکاری با همراه اول برای اجرا و تحقق چشم انداز توسعه فاز ۸ می‌باشد.

سیدمجید صدری افزود: در این مسیر لزوم توانمندسازی عوامل اجرایی استان‌ها و با کمک وزارت ارتباطات برای توسعه سریع طرح uso بسیار مهم است. همچنین تلاش برای ایجاد انضباط مالی روزافزون در تمام بخش‌های مخابرات و همراه اول و ارتباط مناسب با شرکت نقش اول کیفیت (ناک) لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: شروع پروژه افتتاح فاز ۸ همراه اول، نقطه عطفی در مسیر فعالیت‌های این شرکت بوده و چشم انداز اپراتور اول تلفن همراه را به ویژه در پوشش نسل‌های جدید اینترنت همراه در ایران بی رقیب می‌سازد. همچنین تشریح شرح وظایف هر یک از بخش‌ها و واحد‌های مختلف ثابت و سیار، موجب پاسخگو بودن استان‌ها و پیروی از برنامه توافق شده و اجرای سریع آن خواهد شد.

صدری افزود: در این مسیر مهم، لزوم تلاش مضاعف در تمام استان‌ها با توانمند سازی عوامل اجرایی، تمدید قرارداد اجاره سایت‌ها و تمدید آن با مالکین و سازمان‌ها به منظور اجرای صحیح عملیات دیجیتال محور لازم و ضروری است.

وی اظهار داشت: توسعه فاز۸ همراه اول، این مجموعه را به مهم‌ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان، سازمان ها، صنایع و دولت ایران تبدیل خواهد کرد و آن را به عنوان یکی از حامیان اصلی رشد و توسعه اکوسیستم دیجیتالی در ایران هوشمند معرفی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: اپراتور‌های پیشرو در دنیا، همواره هم از منظر استراتژیک و هم از منظر عملیاتی، سرمایه گذاری ویژه‌ای بر روی مدیریت فناوری‌های خود شامل رصد، شناسایی، ارزیابی و انتخاب، توسعه و یادگیری فناوری داشته اند که فعالیت‌های همراه اول نیز کاملا به همین سمت و سو در حرکت است.

وی در همین زمینه یادآور شد: پیروی از فرهنگ تغییر رفتار مشترکان موبایل و ثابت، در فضای صنعت دیجیتال امری طبیعی است و بسیاری از خدماتی که قبلا با مراجعه حضوری مشترکان به مراکز و دفاتر انجام می‌شد به واسطه تجارب جدید که در استفاده از خدمات حوزه بانکی، حمل‌ونقل، آموزش و ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی کسب شده، دیگر رضایت‌بخش نیست و توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است.

سیدمجیدصدری در پایان تصریح کرد: پیروی از این فرهنگ دیجیتالی جدید یک ضرورت است، چرا که ذائقه و سلیقه کاربران در استفاده از ابزار‌های ارتباطی و خدمات تعریف‌شده در این عرصه، کاملا متحول شده و افتتاح فاز ۸ توسعه همراه اول نیز کاملا در همین راستا و تحقق کامل و اساسی چشم انداز ایران هوشمند است.

در این مراسم همچنین از تمبر یاد بود اختصاصی فاز ۸ توسعه شبکه همراه اول رونمایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق ایران دیجیتال با گسترش روزافزون خدمات شرکت مخابرات ایران و همراه اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..