تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تویوتا آلفارد ۲۰۱۹ گرانقیمت ترین ون مسافربری لوکس

خودرویی که امروز در نیک صالحی می خواهیم به شما معرفی کنیم یک خودروی ون است که گفته می شود گران قیمت ترین ون موجود در جهان است. خودروی تویوتا آلفارد ۲۰۱۹ یک ون لوکس ۷نفره است که دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد. در ادامه در نیک صالحی درباره این خودرو اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

ون مسافربری لوکس تویوتا آلفارد ۲۰۱۹

تویوتا آلفارد یکی از ناشناخته ترین محصولات شرکت تویوتاست. این ون لوکس ۷ نفره همچنین یکی از گرانقیمت ترین خودروهای ون موجود در بازار جهانی است . در ادامه مطلب با معرفی امکانات و قیمت تویوتا آلفارد ۲۰۱۹ با ما همراه باشید.

این خودرو از همه لحاظ از بهترین متریال و با امکانات عالی رفاهی و ایمنی عرضه شده است و نکته جالب اینکه بیشترین درخواست این خودرو در شرق اسیا می باشد .

قیمت تویوتا آلفارد ۲۰۱۹ در امارات ۳۶۵/۰۰۰ درهم

تویوتا آلفاردتویوتا آلفارد تویوتا آلفارد ۲۰۱۹

مشخصات فنی و موتوری تویوتا آلفارد ۲۰۱۹

تویوتا آلفاردتویوتا آلفارد معرفی تویوتا آلفارد

حجم موتور ۳٫۵ لیتر
۶ سیلندر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
حداکثر خروجی ۲۹۹ اسب بخار
گشتاور ۳۶۱ نیوتن متر در ۴۶۰۰ دور در دقیقه

مشخصات و ابعاد تویوتا آلفارد ۲۰۱۹

تویوتا آلفاردتویوتا آلفارد مشخصات تویوتا آلفارد

طول ۴٫۹۴۵ متر
عرض ۱٫۸۵۰ متر
ارتفاع ۱٫۸۹۵ متر
وزن ۲۱۳۵ کیلوگرم
حجم باگ ۷۵ لیتر
سایز تایر ۱۸ اینچ

امکانات رفاهی و ایمنی تویوتا الفارد ۲۰۱۹

تویوتا آلفاردتویوتا آلفارد طراحی داخلی تویوتا آلفارد

سانروف و مونوروف
گرم کن و سرد کن صندلی
سنسور باران
چرغ های LED
فرمان خودرو از چوب و چرم
شارژر وایرلس موبایل
صندلی های چرم با سیستم گردش هوا
نمایشگر ۷ اینچ
سیستم صوتی با ۸ اسپیکر
نمایشگر ۱۰ اینچی برای صندلی های عقب
۷ ایربگ / تمامی صندلی های دارای ایربگ
رادار نقطه کور
دوربین عقب

تویوتا آلفاردتویوتا آلفارد طراحی تویوتا آلفارد جزئیات بیشتر درباره اولین مینی ون لکسوس در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹

مینی ون یکی از غیر محبوترین سگمنت های بازار شناخته می شود و کمتر خودروی سازی در دنیا به فکر تویلد اینگونه خودروهای می باشد چرا که سعی می کنند بیشتر سرمایه و وقت خود را صرف ارائه شاسی بلند ها و کراس اوورهایی نمایند که این روزها تب خرید آنها به شدت افزایش داشته است. اما ظاهرا لکسوس اینگونه فکر نمی کند و قرار است اولین مینی ون تاریخ خود را در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ رونمایی کند.

این خودرو که LM نام دارد احتمالاً بر پایه‌ی سومین نسل تویوتا آلفارد ساخته شده است.جدیدترین تیزر منتشر شده نشان می دهد که این مینی ون شباهت زیادی به آلفارد دارد و درب کشویی بزرگ عقب خودرو ،ورود به کابین را تسهیل بخشیده است.همچنین شیشه های طویل بخش عقب خودرو داخل کابین را کاملا روشن و دلنشین کرده است. جلوپنجره‌ی بزرگ لکسوس با چراغ‌های جلوی زاویه‌دار دارای دیلایت های LED احاطه شده‌اند.

تویوتا در آخرین نسخه مینی ون آلفارد از پیشرانه های گوناگون شامل مجموعه هیبریدی استفاده کرده اند از همین رو به نظر می رسد این موتور هیبریدی بر روی مینی ون لکسوس نیز مورد استفاده قرار گیرد چرا که لکسوس به تازگی نام تجاری LM 300h را ثبت کرده است. احتمال استفاده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳٫۵ لیتری بنزینی هم وجود دارد چراکه لکسوس نام LM 350 را نیز ثبت کرده است.

همانطور که انتظار می رود لکسوس برای ایجاد کابین فرح بخش و لوکس از متریال بسیار باکیفیت استفاده خواهد کرد. قابل ذکر است کابین این محصول جدید ژاپنی ها دارای ظزفیت ۸ نفر است.

بازار هدف این مینی ون بازارهای آسیایی نظیر چین و تایوان خواهد بود اما اگر این خودرو را در قلب اروپا نیز مشاهده کردیم نباید زیاد تعجب کنیم.

اروند پلاک و پردیس خودرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تویوتا آلفارد ۲۰۱۹ گرانقیمت ترین ون مسافربری لوکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..