تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای همراهی سفیر بریتانیا با امام(ره) واقعیت دارد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی رسانه‌های ضدانقلاب و کاربران آن‌ها در فضای مجازی از مدتی پیش فیلم کوتاهی را از بنیانگذار انقلاب اسلامی منتشر کردند. آن‌ها مدعی شدند که فرد کراواتی که در کنار امام راحل ایستاده، «سِر  جان گراهام » سفیر بریتانیا در ایران در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

ضدانقلاب با انتشار چنین فیلم‌هایی سعی دارند تا بیگانگان از جمله انگلیس را در پیروزی انقلاب اسلامی اثرگذار جلوه دهند.

واقعیت

اما واقعیت این است که فردی که کنار حضرت امام خمینی(ره) حضور دارد، کریم سنجابی، رئیس جبهه ملی ایران و وزیر فرهنگ دولت محمد مصدق بوده نه سِر جان گراهام سفیر وقت بریتانیا در ایران.


کریم سنجابی، رئیس جبهه ملی

سر جان گراهام کمتر از دو هفته پیش از پیروزی انقلاب در قامت سفیر جدید بریتانیا به تهران وارد شد و تا اواخر بهار سال ۵۹ در تهران حضور داشت.


سِر جان گراهام، سفیر اسبق بریتانیا

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای همراهی سفیر بریتانیا با امام(ره) واقعیت دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..