تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید ده فیلم کوتاه را در برنامه داریم /مخاطب عمومی اولویت ما است

تولید ده فیلم کوتاه را انجام می‌دهیم /مخاطب عمومی اولویت ما استمسعود حاتمی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قرار است ده فیلم کوتاه به تهیه کنندگی من و حمیدرضا انجوی نژاد در ژانر‌های مختلف، تولید شود که سرمایه گذاری و تولید کننده این آثار بر عهده یک سایت اینترنتی است.

او افزود: کارگردان‌های این فیلم‌ها از طریق فراخوان مشخص می‌شوند؛ بدین صورت که افراد از طریق فراخوان، فیلمنامه‌های خود را ارائه می‌دهند و پس از بررسی در شورا ده فیلمنامه انتخاب می‌شود، هر فردی تمایل داشت می‌تواند فیلمنامه اش را کارگردانی کند در غیر این صورت خودمان کارگردان فیلمنامه منتخب را انتخاب خواهیم کرد.

حاتمی گفت: این ده فیلم با هدف جذب مخاطب عمومی‌تر و فاصله گرفتن از مخاطب تخصصی‌تر ساخته شده و پس از تولید روی این سایت به فروش گذاشته خواهد شد تا هزینه‌ها برگردد البته زمانی برای معرفی آثار به جشنواره‌ها در نظر گرفته می‌شود.

این کارگردان درباره  هزینه در نظر گرفته شده، گفت: بیش از پانصد میلیون تومان برای تولید ده فیلم هزینه خواهد کرد و با فروش آن‌ها، بازگشت هزینه را به همراه دارد. البته نکته حائز اهمیت، ارائه فیلم‌ها به وزارت ارشاد برای دریافت پروانه نمایش است و قطعا همه کار‌ها قانونی پیش می‌رود.

حاتمی گفت: فراخوان از امروز داده می شود و به مدت یک ماه خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید ده فیلم کوتاه را در برنامه داریم /مخاطب عمومی اولویت ما است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..