تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در برنامه «سرچشمه»

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، دکتر رضا سیف اللهی یکی از پنج دانشجوی شورای اصلی طراح تسخیر لانه جاسوسی که در سال‌های بعد مسئولیت‌های مختلفی از جمله مسئول واحد اطلاعات سپاه و فرماندهی نیروی انتظامی را بر عهده داشته، میهمان این قسمت از برنامه سرچشمه است.

برنامه سرچشمه، کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده‌ی تاریخ انقلاب را منتشر می‌کند.

«سرچشمه» هر هفته شنبه شب ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در برنامه «سرچشمه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..