تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ‌ تی‌ سی هنوز عملکرد ناامیدکننده‌ای در بازار گوشی‌ هوشمند دارد

براساس گزارش‌ها، درآمد شرکت اچ‌تی‌سی در ماه اکتبر امسال ۲۱.۵۹ میلیون دلار بوده است و همچنان عملکرد ناامیدکننده‌ای در بازار گوشی‌های هوشمند دارد.

در طول یک دهه‌ی گذشته شرکت اچ‌تی‌سی از جایگاه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بازار گوشی هوشمند که به برندی تجاری تبدیل شده بود، حال به جایی رسیده است که بیشتر مردم حتی به‌سختی اسم آن را به‌خاطر می‌آورند. هرچند که شرکت امیدوار است که بتواند دوباره به روزهای اوج قبلی خود بازگردد، اما جدیدترین گزارش مالی حاکی از آن است که هنوز راه زیادی برای رسیدن به جایگاه دست رفته‌ی خود در پیش‌رو دارد.

مقاله‌های مرتبط:

براساس گزارش‌ها، درآمد اچ‌تی‌سی در ماه اکتبر امسال ۲۱.۵۹ میلیون دلار بوده است. اگرچه، گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی در مقایسه با محصولات واقعیت مجازی این شرکت، نقش پررنگ‌تری در درآمدهای حاصله داشتند‌، اما این مسئله چندان امیدوارکننده نیست.

باوجوداینکه اچ‌تی‌سی در چند ماه اخیر، طیف وسیعی از دستگاه‌های ارزان‌قیمت مختلفی را در بازارهای منتخب عرضه کرده است، اما درمجموع عملکرد این شرکت و نتایجی که کسب کرده است چنگی به دل نمی‌زند. نمودارها، نشان‌دهنده‌ی افت ۴۸.۵۸ درصدی درآمدهای این ماه نسبت به ماه سپتامبر (۴۱.۹۶ میلیون دلار) و کاهش ۴۹.۸۴ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۴۳.۰۱ میلیون دلار) هستند.

هدف و برنامه‌ی اصلی اچ‌تی‌سی برای سال ۲۰۱۹، تمرکز روی سوددهی شرکت و به‌دست آوردن مجدد سهم بازار در بخش گوشی‌های هوشمند بود، اما متاسفانه برنامه‌ها طبق انتظارات و پیش‌بینی‌ها پیش نرفت. بااین‌حال، اچ‌تی‌سی با تغییر مدیرعامل خود به آینده‌ی این شرکت خوشبینانه‌تر است. انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی در زمان مناسبی با معرفی یک پرچم‌دار 5G در بازارهای توسعه‌یافته‌ی آمریکا، انگلیس و اروپا، دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند پریمیوم بازگردد. در این میان، شرکت اچ‌تی‌سی تلاش می‌کند تا با عرضه‌ی گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت به بازار کمی برای خود وقت بخرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ‌ تی‌ سی هنوز عملکرد ناامیدکننده‌ای در بازار گوشی‌ هوشمند دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..