تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فسیل از ساعت هوشمند هیبریدی جدید Fossil Hybrid HR رونمایی کرد

فسیل، ساعت هوشمند Fossil Hybrid HR با نمایشگر همیشه روشن و قیمت ۱۹۵ دلار را معرفی کرد.

فسیل از ساعت هوشمند هیبریدی جدید خود به‌نام Fossil Hybrid HR با عقربه‌های فیزیکی و نمایشگر دایره‌ای و همیشه روشن با قیمت ۱۹۵ دلار رونمایی کرد. ساعت هوشمند هیبریدی Fossil HR با بهره‌مندی از نمایشگر تک‌رنگ (مونوکروماتیک)، اطلاعاتی که معمولا از یک ساعت هوشمند انتظار می‌رود مانند، ردیابی و پایش فعالیت‌ها، اعلام اطلاعات هواشناسی و اعلان‌های اپلیکیشن‌ها را نمایش می‌دهد. در این مدل تمرکز روی مصرف بهینه‌ی باتری بوده است به‌طوری که عمر باتری به‌اندازه‌ی کافی برای حدودا دو هفته مناسب خواهد بود. گفتنی است، در نام این ساعت هوشمند هیبریدی همانند مدل فسیل کیو از پسوند HR استفاده شده است که نشان‌دهنده‌ی وجود ضربان‌سنج قلب در هر دو ساعت هوشمند است. در اصل HR ابتدای حروف کلمات Heart-Rate است.

ساعت هوشمند هیبریدی Fossil HR

اواخر شهریور ماه امسال (برابر با ماه سپتامبر) شایعات عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند فسیل با نمایشگر E-ink و عمر باتری ۴ هفته‌ای منتشر شده بود و گمانه‌زنی‌هایی در مورد استفاده از تکنولوژی‌های محرمانه‌ی فاسیل در این محصول وجود داشت؛ تکنولوژی‌هایی که گوگل حاضر شد ۴۰ میلیون دلار بابت آن‌ها بپردازد. بااین‌حال، فسیل اعلام کرد که این معامله هیچ ارتباطی با این ساعت‌های هوشمند ندارد. سخنگوی فسیل نیز در ایمیلی به خبرگزاری The Verge تأیید کرد که:

هیچ ارتباطی بین فروش تکنولوژی‌های IP Fossil به گوگل در ابتدای سال و راه‌اندازی ساعت هوشمند Fossil Hybrid HR وجود ندارد.

فسیل سابقه‌ای طولانی در ساخت ساعت‌های هوشمند هیبریدی وهمچنین، ساعت‌های هوشمند معمولی مبتنی بر پلتفرم ور او‌اس مانند مدل Fossil Carlyle Gen ۵ در سال جاری داشته است. ساعت‌های هوشمند قبلی این شرکت مانند فسیل کیو (Fossil Q Activist)، به‌جای نمایش اعلان‌ها روی صفحه‌ی نمایشگر، از عقربه‌ها برای نمایش دادن آن‌ها استفاده می‌کردند؛ این مسئله باعث می‌شد تا این محصول فقط اپلیکیشنی که اعلان را ارسال کرده است، نمایش داده و نتواند اعلانات پیچیده‌تر را نمایش دهند.

برخورداری ساعت هوشمند Fossil Hybrid HR از صفحه‌ی نمایشگر به‌معنی نمایش اطلاعات بیشتر به کاربر است. البته این گجت توانایی‌های یک ساعت هوشمند تمام عیار مبتنی بر پلتفرم Wear OS را ندارد، اما به‌گفته‌ی سازندگان فسیل این ساعت هوشمند روی پلتفرم داخلی توسعه یافته‌ی Hybrid HR اجرا خواهد شد. همچنین، به‌گفته‌ی فسیل، ساعت هوشمند هیبریدی جدید می‌تواند پخش موسیقی را کنترل کرد و به تماس‌ها پاسخ داد. باتری ۵۵ میلی‌آمپر این گجت در مدت زمان ۶۰ دقیقه به‌طور کامل ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد. اگرچه، متاسفانه خبری از فناوری جی‌پی‌اس در این ساعت هوشمند هیبریدی نیست و از گوگل پلی نیز پشتیبانی نمی‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فسیل از ساعت هوشمند هیبریدی جدید Fossil Hybrid HR رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..