تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران گلزنی‌های علیپور رافراموش نکنند/پرسپولیس از فشار خارج شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز و در یکی از بازی‌های حساس هفته نوزدهم لیگ برتر پرسپولیس در اهواز موفق شد با تک گلی که از روی نقطه پنالتی در نیمه اول به دست آورد، فولاد را شکست دهد تا در یک قدمی صدر جدول قرار گیرد.

هواداران گلزنی‌های علیپور رافراموش نکنند/پرسپولیس از فشار خارج شد

رحمان رضایی در خصوص این بازی اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال خوب و زیبایی به نمایش گذاشتند، اما حق پرسپولیس برای پیروزی بیشتر از فولاد بود و اگر بازیکنان پرسپولیس در چند نوبت با دقت بیشتری عمل می‌کردند، تعداد گل‌های این تیم به مراتب بیشتر می‌شد.

وی اضافه کرد: این یک بازی ۶ امتیازی بود و پرسپولیس از این فرصت نهایت استفاده را برد تا جایگاهش را در کورس بالای جدول تثبیت کند.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: وقتی لیگ تا این حد فشرده می‌شود و تیم‌های زیادی در بالای جدول رقابت می‌کنند، مهمتر از هر چیز ۳ امتیاز بازی است و پرسپولیس توانست این آورده بزرگ را با خود از اهواز به تهران بیاورد.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: این نتیجه پرسپولیس را تاحدودی از فشار خارج کرد تا ادامه کارشان تا نیم فصل را در فضایی آرام‌تر دنبال کنند.

رضایی در خصوص بی مهری برخی از هواداران پرسپولیس نسبت به علیپور بیان داشت: هواداران فراموش نکنندن همین علیپور چقدر برای این تیم زحمت کشیده و چقدر گل زده و آقای گل تیم شان بوده. نباید با علیپور اینطور رفتار شود و این جریاناتی که علیه علیپور راه افتاده در شان باشگاه پرسپولیس نیست.

وی تصریح کرد: باید به علیپور فرصت دهند تا خودش را بازیابی کند و بتواند بار دیگر به همان روند گلزنی بازگردد. قطعا علیپورمی تواند همان بازیکن مفیدی باشد که با گلزنی هایش به تیم کمک کرده و هواداران هم از او رضایت پیدا می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران گلزنی‌های علیپور رافراموش نکنند/پرسپولیس از فشار خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..