تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک سریال کمدی تازه در راه تلویزیون

سعید نقدزاده کارگردان سریال »پردیس» بااشاره به زمان پخش این سریال گفت: هنوز زمان پخشمان معلوم نیست و با اینکه تمامی ۵۲ قسمت تدوین شده و آماده است، زمان مشخصی برای پخش به ما اعلام نکردند.

وی ادامه داد: ما ابتدا این سریال را برای شبکه سه ساختیم ولی هنوز زمان پخش را به ما اعلام نکرده اند.

این کارگردان با اشاره به داستان این سریال نیز بیان داشت: این سریال قصه چند جوان در خوابگاه دانشجویی دختران و پسران را نشان می دهد و داستان هر قسمت نیز به طور مجزا است و به اتفاق های خوابگاهی می پرداخت. 

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا این سریال نقد وضعیت اجتماعی است؟ گفت: ما نقدی به مسائل اجتماعی نداشتیم، در واقع یک کار کمدی آیتمی است، اما حرف هایی هم برای گفتن دارد که شنیدنش خالی از لطف نیست. بازیگرانمان همگی ثابت هستند و در هر قسمت یک داستان مجزا هم خواهیم دید.

مجموعه تلویزیونی «پردیس» کاری از گروه تولیدات نمایشی و تئاتر تلویزیونی خانه تولیدات جوان صداوسیما است که قرار است بزودی از شبکه سه سیما پخش شود.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک سریال کمدی تازه در راه تلویزیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..