تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی + جداول ظرفیت

رئیس سنجش پزشکی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آبتین حیدرزاده  رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی بیان کرد: در راستای تأمین نیروی انسانی فوق تخصصی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و باستناد ماده ۸ قانون تأمین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و نوجوانان ایرانی، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفت مراحل تکمیل ظرفیت سی وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی را با رعایت شرایط به انجام برساند.

حیدرزاده با اشاره به شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی اظهار کرد: شركت كنندگان سی و ششمين دوره آزمون پذيرش دستيار فوق تخصصي كه در مرحله اعلام نتايج اصلی آزمون مذكور موفق به كسب قبولی نشده اند همچنين داوطلبان فارغ التحصيل سالجاری رشته های تخصصی بيماريهای داخلی، كودكان، بيهوشی، روانپزشكی و جراحی عمومی كه در شصت و ششمين دوره دانشنامه تخصصی موفق به كسب قبولی نهايی شدهاند با مراجعه به سايت اينترنتي مركز سنجش آموزش پزشكی اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی بیان کرد: داوطلبان تا هفدهم آبان ماه ۹۸ فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در تکمیل ظرفیت فوق تخصصی دستیاری پزشکی اقدام کنند.

شرط ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت دستیاری

حیدرزاده تاکید کرد:  در بدو شروع به دوره، همه پذیرفته شدگان ملزم به ارائه سند تعهد محضری خاص با رعایت مقررات مربوطه و مفاد این دستورالعمل هستند و از شروع به دوره افرادی که تعهد محضری را ارائه نکنند جلوگیری به عمل خواهد آمد و سپردن تعهد محضری خاص به منزله اعلام انصراف از پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت خواهد بود.

وی ادامه داد: ۶۱۰ داوطلب در  آزمون ثبت نام کرده بودند و  آزمون پنجشنبه ۱۱ بهمن ۹۷ برگزار شد. سی و ششمین دوره دستیاری فوق تخصصی پزشکی در ۲۵ رشته فوق تخصصی برگزار و پس از برگزاری آزمون کتبی، آزمون شفاهی نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ۹۷ در رشته‌های مختلف در بیمارستان‌های اعلام شده برگزار شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی به آمار پذیرفته شدگان در سی و ششمین دوره دستیاری فوق تخصصی پزشکی اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ داوطلب در سی و ششمین دوره دستیاری فوق تخصصی پزشکی قبول شده اند.

مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی + جداول ظرفیت

مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی + جداول ظرفیت

مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی + جداول ظرفیت

انتهای پیام/

  ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی + جداول ظرفیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..