تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذربایجان لرزید و در سوگ نشست / ۵ فوتی و ده‌ها زخمی در آمار اولیه تلفات زلزله ۵/۹ ریشتری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، ساعت ۲:۱۷ دقیقه بامداد بود که لرزه های شدید در استان‌های شمال غربی کشور به وقوع پیوست و یگان های امدادی از همان لحظه در آماده باش قرار گرفتند.

با وقوع این زلزله در روستاهای مناطق سردسیر کشور و روستاهایی که بیشتر بناهای شان خشتی است، کار امداد به سرعت آغاز شد. بر اساس آمار اولیه تا حوالی ۵ صبح تا به حال این زلزله در روستای ترکمن‌چای میانه ۵ قربانی داشته است. این آمار را ایسنا به نقل از مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی منتشر کرده است.

همچنین در این روستا ۳۰ خانه تخریب شده است. در سراب به بیش از ۱۵۰ نفر آسیب جسمی وارد شده و تعدادی از احشام کشته شدند اما امداد رسانی به مردم در این مناطق ادامه دارد

۴۱۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذربایجان لرزید و در سوگ نشست / ۵ فوتی و ده‌ها زخمی در آمار اولیه تلفات زلزله ۵/۹ ریشتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..