تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت باکمک هوش مصنوعی موفق به تقویت صدا و حذف سروصدای اضافه شد

مایکروسافت به‌کمک هوش مصنوعی موفق به تقویت صدا و حذف صدای محیط در ویدیوها شد و از این فناوری جدید در کنفرانس Ignite 2019 رونمایی کرد.

یکی از مأموریت‌های مایکروسافت تزریق هوش مصنوعی به تمام محصولات خود است. این شرکت به‌تازگی راهی برای قراردادن فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای تقویت صدا در مایکروسافت استریم (Microsoft Streams) پیدا کرده و این پیشرفت جدید را در کنفرانس Ignite 2019 معرفی کرده است.

مایکروسافت استریم، سرویس میزبانی ویدئو است که در زمینه‌ی تجاری با پشتیبانی از ۱۸۱ کسب‌و‌کار به ۴۴ زبان در دسترس مشتریان Office 365 Enterprise قرار گرفته است. این سرویس همچنین شامل تشخیص گفتار به متن است و به‌طور خودکار فیلم‌های آپلودشده در استریم را رمزگذاری می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ویدیوها فقط برای اعضای مورد نظر یک شرکت قابل مشاهده هستند.

مقاله‌های مرتبط:

در کنفرانس Ignite 2019، مایکروسافت از فناوری جدیدی رونمایی کرد که قادر خواهد بود تا فقط صدای پس‌زمینه را در یک ویدئو نادیده بگیرد و صدای اصلی را بلند و واضح در اختیار کاربران قرار دهد. درواقع این قابلیت جدید باعث تقویت صدا و حذف سروصدای اضافه‌ی محیط در سرویس مایکروسافت استریم خواهد شد؛ درنتیجه کاربران و بینندگان روی صدای اصلی تمرکز خواهند کرد. درواقع سروصداهای محیط در ویدیوها باعث ایجاد اختلال در تمرکز کاربران خواهد شد که با کلیک روی یک گزینه می‌توان سروصدا و نویز پس‌زمینه را خاموش کرد.

مایکروسافت از بحث درباره برنامه‌های آینده برای این فناوری خودداری کرد اما به‌راحتی می‌توان به کاربردهای دیگر فناوری مذکور برای حذف سروصدای پس‌زمینه فکر کرد. در حال حاضر مردم صدها دلار برای هدفون‌هایی با قابلیت حذف سروصدای پس‌زمینه پرداخت می‌کنند؛ درنتیجه قطعا این قابلیت در زمینه‌های مختلفی برای کاربران کاربردی خواهد بود.

این فناوری تقویت صدای مایکروسافت، با هدف کمک به کارکنان جهت تمرکز بهتر روی مهم‌ترین موارد در محیط کار توسعه یافته است. انتظار می‌رود که این ویژگی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در مایکروسافت استریم ارائه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت باکمک هوش مصنوعی موفق به تقویت صدا و حذف سروصدای اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..