تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان مشاهده‌ اینترنتی جزئیات کارکرد قبوض تلفن ثابت فراهم شد + تصویر

امکان مشاهده‌ اینترنتی جزئیات کارکرد قبوض تلفن ثابت فراهم شد = تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از امکان مشاهده‌ اینترنتی جزئیات کارکرد قبوض تلفن ثابت خبر داد. صدری با انتشار تصویری از سایت مخابرات در خصوص امکان جدید شرکت مخابرات ایران برای مشترکان نوشت.

مشروح پست مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرام را در ادامه می‌خوانید:

امکان دسترسی به ریزکارکرد و جزئیات قبوض تلفن ثابت برای مشترکان، از موارد مهم و ضروری بود که اخیرا محقق شد.

خوشبختانه همکارانم در مخابرات توانستند، مشاهده جزئیات کارکرد قبوض را برای مشتریان در وب سایت شرکت مخابرات و در بخش "مخابرات من" فراهم کنند.

این موضوع بخصوص بعد از حذف قبوض کاغذی جزء درخواست‌ها و نیاز بحق مشتریان عزیز و اجرای سریع آن لازم بود که به همت همکاران مجموعه، مشاهده و در صورت نیاز، چاپ ریزکارکرد میسر شد.

تلاش من و همه عزیزان مجموعه مخابرات، همیشه خدمت‌رسانی بهتر در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و ارتباطی فراگیر و ساده بوده و ان شاءالله که در این راه موفق بوده باشیم.

امکان مشاهده‌ اینترنتی جزئیات کارکرد قبوض تلفن ثابت فراهم شد = تصویر

انتهای پیام/

مشاهده‌ اینترنتی جزئیات کارکرد قبوض تلفن ثابت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان مشاهده‌ اینترنتی جزئیات کارکرد قبوض تلفن ثابت فراهم شد + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..