تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی می نوت 10 در صدر جدول DxOMark قرار گرفت

چند ساعت پس از معرفی می CC9 پرو، DxOMark اعلام کرد که این گوشی با کسب امتیاز کلی ۱۲۱ در کنار هواوی میت ۳۰ پرو بهترین دوربین در بین تمام گوشی‌ها را دارد.

شیائومی امروز گوشی جدید خود، می نوت ۱۰ که در چین با نام می CC9 پرو شناخته می‌شود را معرفی کرد. می نوت جدید داری پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G با حداکثر رم ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع UFS 2.1 است. برجسته‌ترین قابلیت می نوت ۱۰ استفاده از دوربین پنج‌گانه در پشت است؛ جزئیات مربوط به دوربین‌ها را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

دوربین می نوت 10 / mi note 10 camera

دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسلی، حسگر ۱/۱.۳ اینچی معادل ۲۵ میلی‌متر، لرزشگیر اپتیکال (f/1.69 ،(OIS (رزولوشن خروجی ۲۷ مگاپیکسل) تله‌فوتوی کوتاه: ۱۲/۱۹ مگاپیکسل، حسگر ۱/۲.۶ اینچی معادل ۵۰ میلی‌متر، f/2.0 تله‌فوتوی طولانی: ۷/۹۹ مگاپیکسل، حسگر ۱/۳.۶ اینجی معادل ۹۴ میلی‌متر، f/2.0، OIS اولتراواید: ۲۰/۱۱ مگاپیکسل، حسگر ۱/۲.۸ اینچی معادل ۱۶ میلی‌متر، f/2.2 ماکرو: حسگر ۲ مگاپیکسلی با امکان ثبت تصاویر نزدیک‌تر از ۱/۵ سانتی‌متر 

همچنین می نوت ۱۰ دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با f/2.0 دارد. طبق اعلام DxOMark، دوربین می نوت ۱۰ بالاترین امتیاز در بین تمام گوشی‌های هوشمند را کسب کرده است. این گوشی حتی گوشی‌های پرچمداری مانند گوگل پیکسل ۴ و سامسونگ نوت ۱۰ پلاس 5G را شکست داده است.

امتیاز dxomark می نوت 10

DxOMark درباره دوربین CC9 پرو نوشته است:

با امتیاز کلی ۱۲۱، شیائومی CC9 پرو پریمیوم ادیشن در کنار هواوی میت ۳۰ پرو، بالاترین امتیاز کلی در بین تمامی گوشی‌هایی که تاکنون آزمایش کرده‌ایم را کسب کرده است. عکس این گوشی دو امتیاز کمتر از میت ۳۰ پرو (۱۳۰ در مقابل ۱۳۲) گرفته است؛ اگرچه هنوز هم یکی از بالاترین امتیازات به‌دست‌آمده در بین تمام گوشی‌ها محسوب می‌شود. امتیاز ویدئوی آن ۱۰۲ است که بالاترین امتیاز تاکنون محسوب می‌شود و گوگل پیکسل ۴ و سامسونگ نوت ۱۰ پلاس 5G را با اختلاف یک امتیاز شکست می‌دهد.

می نوت ۱۰ تقریبا در هر وضعیت عکاسی نتایج بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. در فضای باز دارای نوردهی دقیق به‌همراه حفظ جزئیات عالی است و نویز را به‌خوبی کنترل می‌کند؛ هرچند، عکس‌ها کمی به صورتی تمایل دارند و های‌لایت‌ها گاهی اوقات بریده می‌شوند. به‌جز این، تعادل رنگ سفید (وایت بالانس) به‌طورکلی در تصاویر دقیق است و دوربین این گوشی هوشمند تصاویر بوکه را به صورتی خوشایند به وجود می‌آورد. تصاویر در فضای داخلی نویز بیشتری دارند؛ اما هنوز هم باکیفیت هستند.

می نوت 10 شیائومی / Xiaomi Mi Note 10 / می سی سی 9 پرو / Mi CC9 Pro

شیائومی می نوت ۱۰ در رنگ‌های مشکی (Midnight Black)، سبز (Aurora Green) و سفید (Snow Aurora) در دسترس خواهد بود. میان‌رده‌ی خوش‌قیمت شیائومی قیمت پایه‌ی ۳۹۹ دلاری دارد؛ درحالی‌که گران‌ترین مدل این گوشی ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی می نوت 10 در صدر جدول DxOMark قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..