تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انواع مدل‌های کت چرم زنانه و کاربرد آن‌ها

برترین‌ها: کت چرم، یکی از آیتم‌های کلاسیک و شیکی است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند؛ البته از آنجا که چرم طبیعی، هم گران است و هم به محیط‌زیست آسیب می‌زند، بهتر است که از انواع چرم مصنوعی استفاده کنیم.

کت چرم را می‌توان با آیتم‌های مختلفی ست کرد؛ چه شلوار جین، چه تیشرت و چه پیراهن کوتاه یا بلند زنانه. در این مقاله، انواع کت‌های چرم زنانه و لباس‌هایی را که می‌توان با آن پوشید، بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کت چرم مشکی

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

کت چرم مشکی تقریبا رایج‌ترین نوع کت چرم است که انواع مختلفی نیز دارد؛ از کت تک چرم گرفته تا کت کوتاه. شما می‌توانید این نوع کت را در فصل پاییز که دمای هوا متعادل است، برروی پیراهن بلند کشباف بپوشید یا برای داشتن استایلی غیررسمی، آن را با شلوار جین ست کنید و در ماه‌های سردتر زمستان نیز در زیر کت چرمتان، هودی (سوییشرت جلوبسته کلاهدار) یا بلوز پشمی بپوشید.

کاپشن چرم موتورسواری

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

کاپشن چرم موتورسواری، یکی از انواع لباس‌هایی است که تا سال‌ها بخاطر ظاهر تقریبا زمختش، تنها لباسی مردانه به‌شمار می‌رفت، اما در سال‌های اخیر، خانم‌ها نیز استفاده زیادی از آن می‌کنند.

این نوع کاپشن‌ها نیز انواع متفاوتی دارند، از اورسایز گرفته تا کوتاه یا کلاسیک و قدیمی. اکثر افرادی که کاپشن موتورسواری می‌پوشند، از طرفداران استایل گرانج هستند (نوعی سبک لباس پوشیدن که طرفدارانش به لباس‌های چرم و مشکی، آرایش مشکی و اکسسوری‌های بزرگ، علاقه زیادی دارند).

اگر می‌خواهید استایلی غیررسمی داشته باشید، می‌توانید این کاپشن را با شلوار جین و تیشرت سفید بپوشید. کاپشن موتورسواری، رنگ‌های دیگری جز مشکی نیز دارد.

کت چرم مصنوعی (گیاهی)

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

چرم مصنوعی، نوعی از چرم است که بدون کشته شدن جانور زنده‌ای و بدون تخریب محیط‌زیست (برای تغذیه جانوران به‌منظور پروارتر شدنشان برای تهیه چرم) درست می‌شود.

کتی که از چرم مصنوعی ساخته شده، ارزانتر است و بسیار مناسب موقعیت‌های غیررسمی نیز هست؛ مثل گردشی در شهر، صرف شامی در بیرون از منزل با یک دوست و... با انتخاب این نوع کت، هم از استایل زیبایی برخوردار می‌شوید و هم احساس گناه نمی‌کنید.

کت چرم قهوه‌ای

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

کت چرم قهوه‌ای یکی از نمونه‌های عالی استایل کلاسیک است. شما می‌توانید این نوع کت‌ها را در طرح‌های مختلف پیدا کنید. کت چرم قهوه‌ای را می‌توان با رنگ‌های متضادی مانند آبی، سبز و خاکستری ست کرد تا بیشتر به چشم بیاید. اگر لباس‌هایی به رنگ شتری و توناژ‌های خنثی را همراه با این کت بپوشید نیز استایلی مونوکروم (توناژ‌های مختلف از یک رنگ) خواهید ساخت.

کت چرم قرمز

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

اگر دوست دارید که کت چرم بپوشید، اما چندان به استایل کلاسیک علاقمند نیستید، پیشنهاد ما به شما کت چرم قرمز است. شما می‌توانید این کت را با رنگ‌های سفید، آبی و حتی خود قرمز ست کنید و استایلی جذاب و خیره‌کننده بسازید.

کت چرم صورتی

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

شاید کت چرم صورتی، جزو کت‌هایی باشد که پوشیدن آن‌ها چندان رایج نیست، اما گزینه بسیار مناسبی برای بسیاری از موقعیت‌هاست. شما می‌توانید استایلی کاملا صورتی داشته باشید، یااینکه لباسی مشکی با توناژ‌هایی از رنگ قرمز بپوشید.

رنگ صورتی، توناژ‌های مختلفی دارد؛ بنابراین شما انتخاب‌های متفاوتی دارید، از صورتی تیره و چرک تا صورتی روشن. این رنگ به استایل شما نشاط و شادابی بیشتری می‌بخشد و شما را جوانتر نشان می‌دهد.

کت چرم آبی

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

شاید فکر کنید که کت چرم، تنها در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و نهایتا قرمز تولید می‌شود، اما باید بدانید که چرم، رنگ‌های شاد مختلفی دارد؛ ازجمله آبی که بسیار مناسب روز‌های سرد زمستانی نیز هست؛ مثلا کت چرم آبی اقیانوسی، انتخاب خوبی برای استایل کژوآل (راحت و غیررسمی) یا قرار‌های شب است.

موقعیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن از استایل کت چرم آبی استفاده کنید. شما می‌توانید این نوع کت‌ها را، از آبی ملوانی گرفته تا سایه‌های آبی زمردی، برای کت‌های بنددار انتخاب کنید و آن را با شلوار جین ست کنید یا همراه آن استایلی کاملا مشکی داشته باشید.

کت چرم سفید

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

کت چرم سفید؛ کتی که مانند یخ می‌درخشد و تقریبا هیچگاه از مد نمیفتد. این کت، جلوه بسیار زیادی به استایل شما می‌بخشد. شما می‌توانید کت چرم سفید را با شلوار جین یا دامن لَخت بلند ست کنید و بدین‌ترتیب استایلی دهه هفتادی داشته باشید.

اگر کت چرم سفید با پیراهن ساتن یا دامن مدادی (راسته) ست شود، بسیار شیک و اسپرت خواهد بود. کت چرم سفید بخاطر هارمونی که دارد، بسیار مناسب شب‌های پاییز و زمستان است.

کت چرم زرد و برنز

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

با پوشیدن کت چرمی به‌رنگ زرد یا برنز، توجه جمع را به‌سمت خود جلب کنید. کت چرمی که یکی از توناژ‌های رنگ پوست را داشته باشد، بهترین راه برای داشتن استایلی جذاب در پاییز و زمستان است.

شما می‌توانید کت چرم زرد یا برنز را با تیشرت سفید و شلوار جین ست کنید تا یادآور رنگ خورشید باشید یااینکه با همراه کردن این کت با استایل تماما سفید، تیپ زرد روشن داشته باشید.

اگر دلتان نمی‌خواهد که استایلی زرد زعفرانی داشته باشید، رنگ برنز هم جایگزین خوبی است؛ البته باید بخاطر داشته باشید که این توناژ رنگی چندان مناسب فصول گرم سال نیست، زیرا این رنگ‌ها می‌توانند سردترین روز‌های سال را به گرمترین روز‌ها تبدیل کنند.

کت چرم شرابی و بنفش

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

رنگ‌های انگوری، همیشه انتخاب‌های خوبی برای کت چرم هستند. این رنگ، توناژ‌های مختلفی دارد و بسیار مناسب افرادی است که از تنوع و خاص بودن لذت می‌برند؛ رنگی که تقریبا هیچگاه از مد نمیفتد و در عین‌حال مدرن نیز محسوب می‌شود.

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

شما می‌توانید این کت را با تیشرت ساده یا بلوز یقه‌گرد و شلوار جین بپوشید؛ البته رنگ‌های خانواده انگوری با بسیاری از رنگ‌ها هارمونی ایجاد می‌کنند؛ به‌ویژه آبی، خاکستری، مشکی و توناژ‌های مختلف رنگ بنفش یا شرابی. از امتحان کردن این نوع کت‌ها و متفاوت بودن نترسید.

کت چرمی با یقه خز

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

کت چرم، انتخاب مناسبی برای روز‌های سرد سال است، اما اگر هوا بسیار سردتر نیز شد، می‌توانید از کت‌هایی با یقه خز استفاده کنید که هم شما را حسابی گرم نگاه می‌دارد و هم بسیار شیک و جذاب است (البته یادتان باشد از خز مصنوعی استفاده کنید که هم به محیط‌زیست آسیب کمتری وارد می‌کند و هم ارزانتر است).

شما برای خرید این نوع کت، انتخاب‌های متعددی دارید؛ از یقه‌های بسیار بزرگ گرفته تا یقه‌های کوچک؛ البته این امر، چندان به موقعیتی که در آن قرار دارید، مربوط نیست. بهتر است که رنگ خز را با با باقی لباس‌هایتان ست کنید یااینکه با انتخاب رنگ یقه‌ای متفاوت از لباس، تضادی میان آن‌ها ایجاد کنید.

کت چرم خلبانی

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

کت چرم خلبانی مخصوص استایل‌های کژوآل، اسپرت، راحت و غیررسمی و خیابانی یا استایل‌های خاصی مانند استایل گرانج است. این نوع کت‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن استایلی جذاب و اسپرت است. شما می‌توانید کت چرم خلبانی را شلوار جین بپوشید یا با پوشیدن لگ، استایلی اسپرت بسازید. پوشیدن این نوع لباس‌ها حس جوانی را در انسان زنده می‌کند.

کت چرم کوتاه

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

شلوار فاق‌بلندتان را از کمد دربیاورید و با کت چرم کوتاهتان ست کنید تا بدون اینکه لازم باشد از سرما بلرزید، استایلی جذاب و خاص داشته باشید. پوشیدن این نوع کت‌ها بخاطر اینکه تا روی کمر پایین می‌آید، قد فرد را بلندتر از آنچه که هست، نشان می‌دهد؛ البته برای پوشیدن این کت‌ها انتخاب‌های مختلفی دارید، زیرا ارتفاع آن‌ها متفاوت است، از روی کمر گرفته تا بالای کمر.

کت چرم ریش‌ریش

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

کت چرم ریش‌ریش، لباسی شبیه به لباس سرخپوست‌هاست و تنوع زیادی نیز دارد؛ از کت جیر گرفته تا کت ورنی. با پوشیدن این لباس، استایلی شبیه به استایل وسترن قدیم خواهید داشت و توجه جمع را به‌سمت خود جلب خواهید کرد و شبیه به سوپراستار‌ها خواهید شد.

این نوع کت‌ها بسیار مناسب فصل‌هایی هستند که نه‌چندان گرم هستند و نه‌چندان سرد، مانند اوایل بهار یا اوایل پاییز؛ البته می‌توانید آن را در ماه‌های سردتر نیز بپوشید.

کت چرم طرحدار یا گلدار

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

طرح‌های گل‌میخی، دکمه، تکه‌دوزی و نشان‌های فلزی، اکسسوری‌هایی هستند که کت‌های چرم را جذابتر می‌کنند. احتمالا با اضافه کردن این اکسسوری‌ها، لباستان حسابی برقدار خواهد شد؛ بنابراین اگر از لباس‌های زرق‌وبرق‌دار خوشتان نمی‌آید، به سراغ چنین لباس‌هایی نروید.

کت چرم وینتج (سبک قدیمی)

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

استایل وینتج به استایلی گفته می‌شود که از پوشیدن لباس‌های دهه قبل به‌وجود می‌آید، اما صرفا به‌معنای پوشیدن لباس‌های قدیمی نیست، بلکه شامل پوشیدن کت‌های مردانه قدیمی، کت‌های خلبانی اورسایز و کت‌های چرم دودکمه نیز می‌شود. از این نوع لباس‌ها می‌توان برای استایل تینیجری (نوجوانانه) تا استایل ترکیبی (قدیمی و مدرن) استفاده کرد.

کت چرم سایز بزرگ

انواع کت چرم زنانه و کاربرد‌های آن

اگر فکر می‌کنید که افراد چاق نمی‌توانند کت چرم بپوشند، سخت در اشتباهید؛ از کت پوستی گرفته تا کت‌های کوتاه طرحدار. شما می‌توانید کت سایز بزرگ کوتاه چرم را با استایلی تماما مشکی بپوشید و اگر استایل کلاسیک را دوست ندارید، رنگ‌های خاص مثل صورتی، بنفش و زرد را انتخاب کنید تا جذابتر به‌نظر برسید؛ البته به یاد داشته باشید که رنگ‌های روشن، شما را چاقتر و رنگ‌های تیره، شما را لاغرتر نشان می‌دهند؛ درهرحال از پوشیدن کت‌های چرم نترسید.

منبع: thetrendspotter




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انواع مدل‌های کت چرم زنانه و کاربرد آن‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..