تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار جعفری: نیاز به حرکت های آتش به اختیاری چون تسخیر لانه جاسوسی داریم/مقدم‌فر:گام دوم را با انهدام یک مرکز جاسوسی آمریکا آغاز کردیم

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) عصر امروز(دوشنبه، ۱۳ آبان) در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه نقش جوانان در پیشبرد اهدف انقلاب اسلامی مهم است، اظهار داشت: مشکل ما با مخالفین انقلاب اسلامی در تعریف انقلاب است، چون برخی معتقدند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، تمام شد و باید روی حل مسائل داخلی و جامعه تمرکز کنیم و لازم نبود انقلاب دومی شکل بگیرد و لانه جاسوسی تسخیر شود و ما باید در چارچوب‌های بین‌المللی حرکت می‌کردیم.

بخش هایی از اظهارات سردار جعفری به شرح زیر است:

*معنای انقلاب اسلامی حرکت تدریجی جامعه به سمت اهداف اسلامی و انقلاب است، ملت ایران افتخار دارد که در طول این ۴۰ سال به این تعریف درست عمل کرده و نه به آمریکا و ظلم‌ستیزی، اصل مسلّم انقلاب اسلامی و دستور الهی است. اگر در سال ۵۷ ملت ایران به ندای امام(ره) عمل و انقلاب نمی‌کرد، به دستورات الهی عمل نکرده بود.

* ما همواره در حال انقلاب هستیم‌، انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته غیرقابل سرنگونی و تثبیت شده و گام اول را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است.

* اسلامی شدن دستگاه‌های نظام مرحله سوم و اسلامی شدن جامعه مرحله چهارم انقلاب است و عدالت والاترین هدف انقلاب اسلامی است که هنوز محقق نشده و در حال حرکت به سمت آن هستیم.

* یکی از اصول انقلاب اسلامی مقابله با ظلم علیه ملت‌های مظلوم و استکبارستیزی است و لانه جاسوسی نمی‌توانست باقی بماند و انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد.

* آمریکایی‌ها در مسیر تحقق اهدافی بودند که در زمان پهلوی دنبال می‌کردند و به دنبال نفوذ و هدایت و تطمیع عوامل خودفروخته بودند.

* امروز نیز لازمه حرکت‌های آتش به اختیاری چون تسخیر لانه جاسوسی احساس می‌شود، هر چند لانه جاسوسی اکنون وجود ندارد، ولی جاسوس‌ها و عوامل خودفروخته و لیبرال‌ها وجود دارند و تسخیر اینها و بیرون راندن‌شان از حاکمیت، وظیفه دانشجویان انقلابی به صورت آتش به اختیار است.

* مقابله با تهدیدات نظامی و امنیتی دشمنان در گام اول انقلاب به صورت کامل انجام شده است، در سال ۹۸ دیدیم که جمهوری اسلامی ایران از تهدیدات امنیتی و نظامی عبور کرده است و وقتی پهپاد آمریکایی سرنگون و کشتی انگلیسی‌ها توقیف می‌شود، آنها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند،‌ چون قدرت دفاعی و امنیتی ایران اسلامی بی‌نظیر است. 

* جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که می‌توان با اتکا به توانمندی‌های داخلی و ملت، در برابر سلطه، حتی اگر بزرگترین قدرت نیز باشد، ایستاد.

* ماهیت انقلاب اسلامی بدون حرکت نیروی جوان امکان اجرایی ندارد، تهدید اصلی علیه انقلاب از درون خودش است، همین اختلاف برداشت‌ها و تعاریف منحرف از انقلاب و شبهاتی که برای مردم و این تهدیدات نرم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، از تهدیداتی است که امروز متوجه انقلاب اسلامی است. 

* مقام معظم رهبری بارها بر نگاه به ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور تأکید کرده‌اند ولی به آن توجه نمی‌شود، نگاه برخی مسئولین و مدیران به بیرون است که این برخلاف اصول انقلاب اسلامی است و این نوع اقدامات و رویکردها مهم‌ترین مشکل، به‌خصوص در گام دوم انقلاب اسلامی است.

* امروز باید وظیفه خود را با شرایط روز تطبیق دهیم و با راه‌های مخالفین یا نفوذی‌ها و خطوط تبلیغی آنها مقابله کنیم و این وظیفه اصلی در شرایط کنونی است.

* توقف در مسیر انقلاب را نباید برتابیم، جوانان متعهد می‌توانند این حرکت را با عمل به دستورات رهبر انقلاب استمرار دهند. بدون حرکت آگاهانه و جوانانه و خودجوش و آتش به اختیار امکان تحقق حرکت‌هایی چون لانه جاسوسی وجود ندارد.

مشاور فرمانده‌کل سپاه: گام دوم انقلاب با انهدام یک مرکز جاسوسی آمریکا آغاز شد

 ‌حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان در آبادان‌ اظهار داشت: گام اول در مبارزه با آمریکا، اشغال لانه جاسوسی بود و گام دوم را ۴۰ سال بعد نیز با انهدام یک مرکز جاسوسی آمریکا آغاز کردیم.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

* فاصله این دو گام ۴۰ سال بوده و در این مدت‌ زمان آمریکایی‌ها هر کاری از دستشان برمی‌آمد علیه انقلاب اسلامی انجام دادند، اما امروز علی‌رغم تمام هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی‌ در اقتدار کامل و آمریکایی‌ها به اعتراف برخی از اندیشکده‌ها و نخبگان خودشان در حال افول و سقوط هستند.

*(با اشاره به خاطرات خود از حضور در آبادان در دوران محاصره این شهر در سال ۶۰): آبادان در آن زمان در مقابل آمریکا و سرسپردگانی مثل صدام ایستاد و تا کنون نیز شجاعانه در حال مقاومت و ایستادگی است.

* بچه‌های آبادان جزو نخستین کسانی بودند که بعد از پیروزی انقلاب از آمریکا آسیب دیدند و می‌توان آن‌ها را در خط مقدم جبهه مبارزه با آمریکا دانست.

* آمریکا در طول دوران حکومت سیاسی خود تا امروز ۸ و نیم میلیون نفر از مردم جهان را به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم به کشتن داده است ولی با ظهور انقلاب اسلامی ابهت و حیثیتش از بین رفت.

* باید درک درست و واقع‌بینانه‌ای از وضعیت امروز ما و آمریکایی‌ها داشته باشیم و تحلیل درستی از قدرت‌مان که رو به افزایش است و قدرت آمریکایی‌ها که رو به افول است داشته باشیم.

* نباید گذاشت جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا در قبل و بعد از پیروزی انقلاب به فراموشی سپرده شود، همان گونه که امام (ره) فرمودند عده‌ای به دنبال این هستند که مرگ بر آمریکا و نفرت از آمریکا فراموش شود.

*( با اشاره به لزوم تبیین چرایی مسئله قطع ارتباط و مذاکره نکردن با آمریکا): لازم است تبیین شود که چرا نباید با این‌ها مذاکره کنیم و قطع ارتباط کنیم چرا که مشکل انقلاب اسلامی با آمریکا مشکل هویتی و هستی‌شناسانه است و خوی درندگی و استکباری در ذات آنها ‌نهفته است.

* آنها با اساس اسلام و انقلاب اسلامی مخالفند و فقط به دنبال استثمار و بهره‌گیری از کشور ما هستند، همان‌گونه که امام (ره) فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است.

* مذاکره با آمریکا یک مذاکره فریب است چون ماهیت آمریکا تغییری نکرده‌، تحلیل درست و صحیح از گفتمان سازش و آگاهی از ترفندهای سازش‌کاران نیز باید مدنظر جوانان امروز و مردم قرار گیرد.

*  اساسا یکی از علل پیشرفت انقلاب اسلامی مقابله با آمریکا و ایستادگی در برابر آن است و هرکجا مقاومت و ایستادگی کردیم پیروز شدیم.

۲۷۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار جعفری: نیاز به حرکت های آتش به اختیاری چون تسخیر لانه جاسوسی داریم/مقدم‌فر:گام دوم را با انهدام یک مرکز جاسوسی آمریکا آغاز کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..