تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سابقه بانک تجارت در حمایت از تولید داخلی

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگویی با اشاره به نحوه فعالیت بانک تجارت در زمینه خدمت‌رسانی به اجتماع و مردم گفت: بانک تجارت بانکی با سوابق طولانی مدت بوده و فعالیت‌های نوینی در امر ارائه خدمات به مردم دارد.

وی افزود: همچنین این بانک با داشتن شعب فعال در برخی از کشورهای دنیا توانسته در امور مربوط به صادرات و واردات، بخشی از اقدامات اقتصادی را تسهیل کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان داشت: بانک تجارت همچنین در رابطه با حمایت از تولید کنندگان کشور در شرایط سخت تحریم قدم‌های خوبی برداشته است. ابوترابی تاکید کرد: بنده نسبت به نحوه عملکرد بانک تجارت نگاه مثبتی دارم.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سابقه بانک تجارت در حمایت از تولید داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..