تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمانی: هدف ما ایجاد عدالت صنعتی در نقاط مختلف کشور است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شاتا، رضا رحمانی اظهار کرد: راه اندازی برخی طرح ها، زنجیره‌ای از تولید را در مناطق مختلف کشور ایجاد می‌کند که هم در توسعه آن منطقه و هم در فراهم آوردن فرصت‌های شغلی جدید بسیار موثر است.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: ماموریت ویژه‌ای به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان داده شده است تا همسو با برنامه‌های جامع وزارت صمت برای زدودن آثار محرومیت در برخی شهرستان‌ها مطالعه دقیقی بر روی منطقه و ظرفیت‌های صنعتی و معدنی آن انجام دهد.

رحمانی با اشاره به برنامه تدوین شده در وزارت صمت برای توسعه استان‌های محروم کشور در حوزه صنایع و معادن، گفت: در صورت تحقق اهداف این طرح و همراهی مسئولان این استان‌ها می‌توانیم نتایج خوبی را شاهد باشیم که اثرات آن در زندگی مردم و جوانان این مناطق ملموس شود.

وی از سازمان‌های توسعه‌ای ایمیدرو و ایدرو خواست با سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی شهرستان خدابنده مطالعات اولیه را انجام دهند و تمام استعداد‌های این شهرستان شناسایی و بر روی آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

رضا رحمانی

وزیر صمت اضافه کرد: ساخت واحد‌های بسته‌بندی و همچنین صنایع تبدیلی می‌تواند به توسعه منطقه کمک کند و محصولات کشاورزی تولیدی آن‌ها را با ارزش افزوده بیشتری وارد بازار کند.
رحمانی تاکید کرد: همه عوامل و دست اندرکاران حوزه تولیدی و صنعتی باید شرایط سخت امروز را درک کنند و برای رونق تولید گام‌های محکم و اثرگذار بردارند.
وی تصریح کرد: بحث تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحد‌ها تبدیل به یک دغدغه عمومی در حوزه تولید کشور شده و نیازمند اصلاح در روند فعلی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: توسعه مناطق محروم و توجه به مزیت‌های صنعتی استان‌ها جزو اولویت‌های وزارت صمت هستند و بر این اساس شناسایی مزیت‌ها و تکمیل زنجیره تولید در دستور کار است.

رحمانی گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید فرمودند که رونق تولید، راه حل مشکلات کشور است و رفع بیکاری جوانان و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی باید امروز به دغدغه نخست تمامی مسئولین در حوزه تولید تبدیل شود.

وی تصریح کرد: این فرمایش مقام معظم رهبری است که تولید نباید تعطیل شود و همه دستگاه‌ها باید روی موضوع تولید متمرکز شوند، لذا باید این مهم به عنوان یک باور در کشور نهادینه و پیگیری گردد.

223223




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمانی: هدف ما ایجاد عدالت صنعتی در نقاط مختلف کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..