تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت خبرنگار بی بی سی از تماس تلفنی ترامپ با یک رادیو در لندن +تصویر

توییت خبرنگار بی بی سی از تماس تلفنی ترامپ با یک رادیو در لندن +تصویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ستار سعیدی خبرنگار شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی در جدیدترین پست توییتری خود از تماس تلفنی عجیب دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از کاخ سفید به رادیو LBC لندن پرده برداشت.بر اساس اظهارات این خبرنگار دونالد ترامپ در این تماس تلفنی از بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس دفاع کرده و از مردم انگلیس خواسته تا به حزب کارگران رای ندهند.

سعیدی در پست توییتری خود نوشته است:

"‏دیروز ترامپ گوشی تلفن کاخ سفید را برداشته و مثل یک شنونده عادی زنگ زده به رادیوی LBC لندن

کلی از مزایای برگزیت گفته، از نخست‌وزیری بوریس جانسن تعریف کرده و از رای‌دهندگان بریتانیایی خواسته در انتخابات پارلمانی ۱۲ دسامبر، به حزب کارگر رای ندهند چون «جرمی برای کشورتان خیلی بد است» "

توییت خبرنگار بی بی سی از تماس تلفنی ترامپ با یک رادیو در لندن +تصویر

برگزیت یا همان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، مبتنی بر رای مردم این کشور در یک همه‌پرسی است که در سال 2016 برگزار شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت خبرنگار بی بی سی از تماس تلفنی ترامپ با یک رادیو در لندن +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..