تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخطاریه سازمان هواشناسی: به خزر نروید، ارتفاع موج به ۳ متر می‌رسد

در اخطاریه ۱۶ سازمان هواشناسی کشور (ویژه هواشناسی دریایی) که امروز صادر شده، آمده است که ارتفاع موج دریا بین ۲ تا ۳ متر خواهد بود، بنابراین توصیه می‌شود از تردد شناورهای سبک و صیادی و همچنین سایر اقدامات پیشگیرانه در این مدت اجتناب شود.

همچنین در این مدت شاهد وزش باد شدید و مواج شدن دریا در مناطق ساحلی و فراساحلی در کرانه های جنوبی دریای خزر خواهیم بود.

در اخطاریه ۱۱۶ سازمان هواشناسی کشور به ورورد سامانه بارشی به کشور اشاره شده و آمده است که از بعدازظهر شنبه (۱۱ آبان ماه) شاهد رگبار و رعدو برق در برخی مناطق همراه با تند بادهای لحظه‌ایی خواهیم بود.

روز شنبه هفته آینده در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و همچنین روز یکشنبه ( ۱۲ آبان) در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و بخش های جنوبی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی شاهد این وضعیت جوی می باشیم.

در این اخطاریه زمان پایان این وضعیت جوی را بعد از ظهر و اوایل شب یکشنبه هفته آینده اعلام شده و همچنین کاهش دما در استان های ساحلی خزر، اردبیل و شمال شرق (۷ تا ۱۰ درجه) و در سایر استان های واقع در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز (۴ تا ۶ درجه)، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی بویژه صیفی جات، اختلال در تردد جاده ایی، مه آلود شدن جاده های کوهستانی، در برخی مناطق آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح رودخانه ها از مهمترین مخاطرات این وضعیت جوی است.

۲۳۵۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخطاریه سازمان هواشناسی: به خزر نروید، ارتفاع موج به ۳ متر می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..