تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی مدل جدید سری پرطرفرار نوا ۵ را عرضه کرد + تصویر

هوآوی نوآ 5z، نسخه ارزان‌تر نوآ 5i پرو عرضه شد + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی خانواده نوا ۵ را در ژوئن معرفی کرد و تنها یک ماه پس از آن نوا 5i پرو به این جمع اضافه شد. اکنون یک گوشی جدید در چین معرفی شده است که نوا 5z نام دارد. این گوشی جدید شباهت بسیار به نوا 5i پرو دارد و گویی یکی از معدود تفاوت‌های آنان در میزان حافظه ذخیره سازی این دستگاه و ترکیب پیکربندی آن است.

مشخصات گوشی هوآوی نوا 5z

گوشی نوا 5z دارای یک تراشه به نام Kirin 810 است که به وسیله یک رم ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه یکی از گزینه‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بوده، اما تنها نسخه اول برای این دستگاه جدید است. تمام مشخصات دیگر، از صفحه نمایش گرفته تا باتری و دوربین، بدون تغییر مانده است.

صفحه نمایش ال‌سی‌دی این دستگاه دارای اندازه‌ای برابر ۶.۲۶ اینچ است که درون خود یک حفره جای داده است. این حفره میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه است. در پشت این گوشی نیز یک دوربین چندگانه وجود دارد. این بخش شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که به وسیله یک لنز واید ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو با همین کیفیت همراهی می‌شود. در قسمت باتری نیز شاهد یک بسته ۴۰۰۰ میلی‌آمپری هستیم که از شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

هوآوی نوآ 5z، نسخه ارزان‌تر نوآ 5i پرو عرضه شد + تصویر

بیشتر بخوانید: نیمی از آیفون‌های فعال در جهان به سیستم عامل iOS 13 بروزرسانی شدند

این گوشی از رابط کاربری EMUI ۹.۱ که بر پایه اندروید ۹ پای است استفاده می‌کند و دارای بوستر‌های نرم افزاری و سخت افزاری زیادی است. از آن‌ها می‌توان به هوش مصنوعی مخصوص عملکرد و دوربین و پردازنده گرافیکی توربو برای علاقه‌مندان به بازی اشاره کرد.

قیمت و دسترسی هوآوی نوا 5z

این دستگاه هم اکنون در تمام فروشندگی‌های چینی در دسترس است و قیمت آن بسته به نوع پیکربندی بین ۲۲۵ دلار و ۲۵۵ دلار متغیر است. گوشی هوآوی نوا 5z در رنگ‌های مشکی، شفقی و سبز است. البته این رنگ‌ها برای ما مسئله غافلگیرکننده‌ای نبوده‌اند.

شایعه‌های قبلی ادعا می‌کردند که نوا 5i پرو مانند میت ۳۰ لایت به صحنه جهانی می‌رسد، اما مثل این که این گوشی و دستگاه مشابه آن که درباره آن صحبت می‌کردیم فعلا بازار اصلی خود را در چین یافته‌اند.

انتهای پیام/

جدیدترین گوشی هوآوی عرضه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی مدل جدید سری پرطرفرار نوا ۵ را عرضه کرد + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..