تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوحه سرایی زائران ایرانی در وادی‌السلام بر سر مزار شهید ذوالفقاری + فیلم

نوحه سرایی زائران ایرانی در وادی السلام بر سر مزار شهید ذوالفقاری + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد امسال هم جمعی از زائران اربعین حسینی با جمع شدن بر سر مزار این شهید در حال بازخوانی روضه جانسوز منم باید برم آره برم سرم بره که در وصف مظلومیت مدافعان حرم و خانواده معظمشان با نوای دلنشین سید رضا نریمانی منتشر شده است، هستند. در ادامه ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

گفتنی است؛ مزار شهید محمدهادی ذوالفقاری در وادی‌السلام در شهر نجف قرار دارد. این مکان در حال حاضر میعادگاهی برای زائران شده است تا برای تجدید بیعت با شهدای مدافع حرم در مسیر زیارت اربعین به آن سر بزنند و بر مزار او گرد هم بیایند.

شهید محمدهادی ذوالفقاری، معروف به هادی در سال ۱۳۶۷، همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) متولد شد و از همین رو نام او را هادی گذاشتند. او به حدی به امام هادی (ع) علاقه داشت که در شهر امام هادی (ع) یعنی سامراء به شهادت رسید.

شهید ذوالفقاری در جریان فتنه ۸۸ جانباز شد و برای گذراندن دروس حوزوی به شهر نجف رفت. پس از بروز تحولات عراق و بسیج نیرو‌های مردمی برای دفاع از عتبات عالیات به ویژه سامرا و حرمین عسکریین، به عضویت سازمان بدر عراق درآمد. این شهید والامقام در ۲۶ بهمن سال ۹۳ در مکیشفیه سامرا در دفاع از حرم آل الله به مقام شامخ شهادت نائل آمد و به آرزویش رسید.

لازم به یادآوری است، پیکر شهید مدافع حرم "محمدهادی ذوالفقاری" بنا به وصیتش در وادی السلام نجف به خاک سپرده شد و به دلیل علاقه‌ای که به شهید "ابراهیم هادی" داشت، مزار یادبودی نیز در مزار یادبود شهید هادی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) نصب شد.

انتهای پیام/

حال خوش زائران حسینی در وادی السلام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوحه سرایی زائران ایرانی در وادی‌السلام بر سر مزار شهید ذوالفقاری + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..